Doa depan KAABAH

Ye, doa depan KAABAH merupakan salah satu usaha terakhir untuk 6 bulan pertama di tahun 2013.. untuk yang ini sememangnya saya amat2 terharu.. 

Kisahnya bermula bila mana, salah seorang suami cikgu di tadika tempat saya bekerja tu nak pergi buat Umrah.. pada mulanya saya hanya kirimkan buah zuriat 10 biji sahaja.. tapi sebaliknya berlaku.. 



Suami cikgu Ika minta nama penuh kami suami isteri.. katanya nak doa depan kaabah.. Ya Allah, sungguh saya terharu sangat2.. 
tak tau nak cakap apa lagi.. bukannya apa sebelum2 ni pon pernah juga kirimkan pada sedara mara yang ke sana.. tapi kali ni berbeza situasinya.. mmm, susah la nak cakap macam mana.. hanya Allah aje yang tahu.. 

Alhamdulillah sekembalinya suami cikgu Ika ke tanah air.. saya hanya dapat 6 biji sahaja buah zuriat tu sebab itu aje yang dijumpai.. memang agak sukar juga nak mencarinya.. dapat 6 biji pon alhamdulillah sangat.. itupon suami cikgu Ika bagi je dekat saya.. tak nak ambik uang pong.. huhuhu.. lagi la terharu.. 

Makanya saya cuma dapat bagi buah zuriat tu untuk 3 orang saja.. nak buat macam mana kan.. itu aje rezeki yang ada.. 

Previous
Next Post »
30 Komentar untuk "Doa depan KAABAH"

InsyaAllah...tak lama lagi ada tu..

Insya allah su. Kita usaha kan. Harapnya ada la rezeki lepas ni

Ooh cikgu keje di tadika ke? Baru akak tahu. Alhamdulilah ada kawan tolong doakan ciksu ya. InsyaAllah akan dipermudahkan semua urusan nak jadi ibu ni. Amin..

alhamdulillah...kawan2 yg prihatin ni memang buat kita terharu...semuga doanya dimakbulkan Allah

Alhamdulilah memang terharu bila ada orang sanggup tolong kita macam tue kan.

semoga ada berita baik...kadang-kadang org luar layan kita lg baik kan...

alhamdulillah..murah rezeki,ada y sudi membantu..
semoga apa y sue hajatkan akan termakbul

semoga usaha membuahkan hasil.. jgn putus asa.. :)

Doa dan usaha dah dibuat CikSu. Insya-Allah ada rezeki Allah pasti buat mereka yg tak mengenal putus asa..

semoga usaha dan doa dimakbulkan.. amin..

Assalamualaikum.. Buah Zuriat?? apakah.. *terus google jap hahaha..

Alhamdulillah untung la ada orang nak doakan untuk kita dan belikan permintaan.. syukur :D

http://timetravelafif.blogspot.com/2014/06/royal-belum-part4-chalet-sg-tiang.html

terharunya.. takpalah sekurang²nya ada jugak dapat rezeki merasa buah zuriat tu ... moga allah permudahkan .. bnykkan berdoa mohon pada allah beri petunjukk kenapa sukar hamil, allah sentiasa menolong hambanya.. yg penting kt redha kan.. sy dah pernah alami .. dan sekarang pun masih alami mslh utk menambah zuriat ... padahal ngilu berslain masih terasa² jer tau kikiki...;p

semoga termakbul doa akak untuk dptkn zuriat...amin..

alhahdulillah..ramai yg mendoakan ciksu,inshaAllah ada rezeki buat ciksu nanti..

akak guna blog yg baru dah ciksu..

bagus nya ciksu siap berkongsi lgi kan... InsyaAllah rezeki tu ada sentiasa...

* water mark tu ti sy betul kn ek free je.. ;)

Ya la kan..berdoa dpn kaabah lbih baik. Baik sgguh suami cikgu tu yer.

semoga segala usaha sis akan membuahkan hasil.InsyaAllah...

Sesungguhnya kita mampu berusaha kn ciksu. Hnya Allah maha mengetahui..

Terharu bila ada kawan yg berhati mulia ni kan Cik Sue..akak pun sllu kirim doa klu ada kawan2 yg ke Mekah.:)

Salam QR..
alhamdulillah..semoga allah makbulkan doa yg dikirimkan itu..

kalau kita sendiri dpt berdiri depan kaabah dan doakan lagi baik,tapi ni pun dah cukup terharu.bukan senang dpt jejak kaki kesana.Alhamdulillah ada rezeki doa n buah juga

Alhamdulillah...mulia sunggh hati asben kwn cik sue tu..sbb tu la beliau terpilih menunaikan umrah!sedara mare ni kekadang xleh nak harap sgt,kwn2 dan jiran2 lebih baik lg..naper tak ciksue je yg g wat umrah?kita yg doa sndiri lg afdal..Oo cik sue cikgu lg ya?kata nak smbung citer naper nak berenti kerja dlu tu?xsabar ni..

Betul tu Ciksu, doa depan kaabah mmg mustajab. Sebenarny mmg Allah dah aturkan, tapi berdoa depan Kaabah adalah salah satu cara berdoa juga. Saya dulu mintak tolong abang saya doakan saya bertemu jodoh. hehe. Alhamdullillah Allah makbulkan.

Insyaallah akan ada rezeki tu.

kami dl pon dgn x kwen lg bdoa dpn kaabah mnta pcepatkn jodoh n bg anak cpt2 tp lmbt gak la dpt si Aqil tu.Lps 5 bln nikah br pegnen

insyaallah ciksu.. mana tahu kan, berkat doa itu, Allah perkenankan.. sebenarnya, bagus kalau ramai yang mendoakan.. dan kita takkan tahu doa siapa yang dimakbulkan Allah..

In shaa Allah semoga doa mereka utk sue suami istri tmakbul

Insha Allah... Mohonlah.. Pasti Allah akan kabulkan...

Takpalah Ciksu, enam pun enamlah. Yang penting ada orang sudi doakan depan Kaabah untuk Ciksu suami isteri. Semoga dimakbulkan doa insan mulia itu.

ciksu, minum air buah zuriat tu?..

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF