Fradoo ABC, Seksyen 2, Shah Alam :’)

 Hari tu dah jumpa ABC tapi tak ada ais krim. so, kena la ngukur jalan lagi walaupon jauh ke sana nun haaa. sanggupkan !! mau tak sanggup, tak dapat kang mau nangis tak berlagu pulak. sapa nak jawab :’) makanya lepas pekena Mee Tarik terus bergerak ke destinasi.

Ke mana tu ?? ke FRADOO ABC le =_=

Allah, terasa nikmatnya bila dapat ngadap FRADOO ABC ni. nak2 pulak ada aiskrim idaman bersama coklat. Fuhhh, nyaman anak tekak ni tau :’)


FRADOO ABC SPECIAL RM3.50


FRADOO ABC SPECIAL

cer tengok apa yang ada. atasnya ada aiskrim coklat, waffle coklat, coklat, aisnya halus, kacang, anggur, kacang merah, cincau, cendol, nata de coco, biji selasih, jagung & air gula merah + hijau. memang cukup pakej lengkap ^_~

untuk aiskrim tu dorang guna aiskrim Nestle. coklat tu pulak dorang masak sendiri. bukannya pakai yang dalam botol tu. itu yang pekat, likat. memang terasa. 


FRADOO ABC boleh makan di situ atau dibungkus. Kedua2nya diletakkan dalam bekas tupperware macam tu. senangkan. beratur orang nak membelinya. maklum le sekarang kan musim panas. pekena pulak ABC memang layan la :)


senang je nak mencari FRADOO ABC ni. terletak di Medan Selera, bersebelahan KFC, Seksyen 2, Shah Alam. 


Selesai sudah misi JJCM saya sebelum Ramadhan yang bakal menjelang tak lama lagi. bulan puasa nanti hanya satu yang menjadi idaman hati.

semestinya LAICI KANG :)


Previous
Next Post »
26 Komentar untuk "Fradoo ABC, Seksyen 2, Shah Alam :’)"

dekat dah ngan irra. irra kat seksyen 8..hihi
ABC fradoo ni memang terbaek..dari zaman ira belajar kat uitm dulu lagi..sedap..ira suka minta extra coklat..yummyyy

sedapnya ABC tue kak !ada icecream lagi ..mmurah pulak tue perghhh..sedap sedap =)

selalu gak g makan kat area situ...tp x pernah rasa pun ABC tu

dapat abc memang layan..tapi manakan dapat ku cari di siniii..kena buat sendiri gamaknya..uhuu

masa kak nad preknen kan nayli..ni la salah satu benda yg kak nad ngidam hehe..alhamdulillah dpt dan kena dgn citarasa...teringin plak nk makan lagi hehe

heee..akak time duduk shah alam dulu pernah gak terjah abc kat seksyen 2 ni,tapi tak ingatlak kedai mana..banaykkk sgt kan stall abc..sume nmpak besttt jek..^_^

sedapnya...yg ni bru la menepati citarasa ye...

* TQ sudi guna w/mark tu..tak cantik mna biasa2 je ;p hihihi malunya...

ni klau post time puasa mau leleh2 ailio nih

alahai terliur .. lamanya tak makan

salam QR..
yeayy..sampai jugak kesini yer..
mmg sodapppp abc kat sini dgn yg pegaga tu..nyum3.. :))

Wah pergi juga mencari freedo ya? Sedap kan? Alahai. Buat akak terliur pulak. Nak cari la hari ni..esok dah mula puasa ni

Wah sedapnya nmpk abc tu... terliur pulak

haiiishh... teringin akk tengok abc tu..hehee..tp nk smpai sana mgkin tdk lg buat msa ni.. tgok pic abc tu dh cukup sejuk terasa tekak ni..hii:)

wahhhh sedapnyaa... nyaman tekak makan sejuk2 ni

nasib baik tak baca esok..kalau tak, konfem mnguji je..:p

Mmg jarang sungguh menghala ke Shah Alam tu cik Sue....
Nasib anak tekak okje lum teringin lagi, kalau tak harus cari tu hehe.....
Bulan puasa ni tak kira apa lalu depan mata cik Sue.....mmg tak sempat lama dah habis!

Kalau sedap jauh pun akan digagahi kan hihi

Fuhhh semangat.. Mcm nk kna cari jgk ni. Hehe

Nasib baik dah puasa kalau tidak, mahu nak jugak ke Shah Alam mencari ABC ni. Mana larat tengok gambar je, Ciksu :)

Nyum nyum...terasa sungguh sedap dan sejuk di tekak...

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF