Menang GA Ephyra Fasa Pertama MiaLiana.com


Alhamdulillah.. rezeki awal Jun 2014.. 

Tahniah diucapkan buat kesemua 29 pemenang Giveaway Ephyra Fasa Pertama..

Ketemu lagi di Giveaway Ephyra Fasa Kedua nanti.. semoga masih ada rezeki saya lagi untuk menang di Fasa Kedua pulak.. aamiin :)

Keputusan penuh di sini.. 



pppsssttt: tak sabarnya nak sambung minum Ephyra.. siap dapat T-shirt Ephyra tu.. hewhew.. 


Previous
Next Post »
21 Komentar untuk "Menang GA Ephyra Fasa Pertama MiaLiana.com"

wahhh bestnyaa dapat tshirt epyhra!

Alhamdulillah.. rezeki Ciksu.. tahniah :)

Alhamdulillah, rezeki Cik Su, tahniah...

tahniah..waahhhh pasni beseri2 la muka ek..

tahniah jugak yaa ! temu di fasa kedua nanti.. gudluck ! ^_^

alhamdulillah.. murah rezeki cik su

alhamdulillah.. tahniah ciksue..
lepas nih sihat berseri dgn elphyra lah..:)

tahniah, tahniah...
ramai gak yg dah preknen pas minum ephyra ni kan

Salam QR..

alhamdulillah..sejuk QR ni.. sentiasa murah rezeki dgn ga..semoga semakin murah rezeki..
cma pun baru nk bermanje2 dgn ephyra ni.. tp belum lagi.. tunggu...^^

Wahh! tahniah sis..memg rezeki...:)

lupoa lak ada suruh masuk hati tu kan?

tahniah ciksue... selamat berephyra.. :)

Tahniah Ciksu. Tak sia-sia selalu join GA ya.

Tahniah ciksu. Best menang ni.

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF