Mengurut di Brickfield


Komen pembaca dari entri INI 

Seperti yang sedia maklum. Saya memang ada mengurut dengan orang buta. Saya pergi mengurut di Brickfield. Kawan baik yang rekemenkan. 

Sekali je saya mengurut kat situ. Saya pergi bulan 5/2013 selepas ,doa depan KAABAH.. inilah usaha yang pertama untuk 6 bulan kedua tahun 2013.. 

Tukang urut tu namanya Kak Nurul. Kak Nurul memang tak nampak. Cumanya saya lupa sama ada Kak Nurul ni tak nampak dari azali atau masa dah besar. Cacat penglihatan ni ada dua kategori. Dari apa yang kawan baik saya cerita la. Dia ramai bergaul dengan mereka2 dekat Brickfield tu.

Oke, berbalik pada cerita mengurut saya tu. 
Saya mengurut satu badan. Masa Kak Nurul urut tapak kaki tu kan memang best giler arrrr. Dengan lampu bilik yang samar samar tu, dengan bilik beraircond memang boleh terlelap sekejap. 
Oh ya, untuk pengetahuan uols untuk bahagian rahim Kak Nurul tak sentuh/ urut pon. Saya just suruh dia tengok2kan. So far, dia kata kedudukan rahim saya ok je.
Tak da la ke bawah ke tepi atau sebaliknya. Alhamdulillah :)
Lepas mengurut tu kan, lega sangat. Hilang segala sengal2 badan ^_°

Untuk lelaki pon ada juga kalau nak mengurut tapi cik abe tak nak. Untuk lelaki, lelaki la yang mengurut. Bayaran dicaj seperti yang ditentukan.
Bagi saya berbaloi selama sejam diurut tu. Memang puas hati :D



Kalau nak pergi, ini kedainya. Naik tangga tu. Terletak di tingkat 2. Kalau dari Pudu atau KL Sentral selepas traffic light dekat stesen minyak tu, kedudukannya sebelah kanan uols. Nak senang uols akan nampak 7 eleven di sebelah kiri. 
(beria je bagitahu tempat ni gaya gini, macam la uols boleh bayang kan.. muahahaa)

Kat sini ada jual produk Gamat Emas juga.
Saya guna produk Gamat Emas ni pon atas cadangan dorang ni juga pada kawan baik saya tu ^____*


Previous
Next Post »
17 Komentar untuk "Mengurut di Brickfield"

bestnya dpt urut satu bdn!pas beranak je urut pastu xpenah2 lg g mengurut...huhu

dah lama rasa n berurut kaki...kaki cepat lenguh jek..

seronok nyer berurut..dah lame jugak rasa nyer nie x pegi urut..:)

semoga usaha ciksu membuahkan hasil.. amin...

akak pun suka berurut ngan org buta..mmg terasa lega satu badan pas mengurut tu..akak buat kt kompleks pkns shah alam je..tapi wat foot reflexology je la..tu pun dah terasa segar je

ohhh my..penah urut kaki geliii sesangatttt.... ;p

assalam QR..kalau boleh biar lah dua2 beurut..suami pun urut sama QR..ikhtiar kan..

in sha Allah.... dengan usaha dan tawakal moga ade hasilnyer.....

tu laa kalo dah jumpe tempat yg urut best mmg ulang2 nak pergi....bagus org tu tak usik sgt perut kan.... penah tgk pic tapak kaki dan tangan kite ni ade spot2 tetentu tuk bahagian badan kite....so urut dari tapak kaki pun umpama urut kat bhgn badan yg bermasalah....

Bestnya dapat berurut... Lepas berurut mesti rasa ringan je badan... InsyaAllah, Che Sue... Teruskan usaha... Semoga ada hasilnya nanti... :)

Salam QR..
huk huk huk.. terase pemes pulak kat page cik su ni.. muehehe..segan :p

insyaallah Cik Su..sama2 usaha & tawakkal.. :)

Best dapat kena urut kan... Ringan badan...

tahniah...
berurt mg sedap..tp lps 2,3 ari...sakitnya hehe..berurut tapak kaki belum cuba lagi

wah! best jugak berurut tapak kaki ni, kalau ada kat sini akak pun nak urut... :)

urut tapak kaki, ros tak pernah lagi..

urut kaki best sangattttt tapi selalu geli =.=

moga ada rezeki ciksu lepas nie amin amin

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF