Tudung kanak-kanak


Cerita Semalam -_-’

Patutnya entry ni saya publish semalam. entah macam mana tengah dok mengeja tetiba boleh terlelap. sedar2 dah 4:30 pagi. penat sangat lettew (",)

Alhamdulillah, saya dah selamat sampai ke rumah selepas Isyak semalam. bertolak dari Kuala Kangsar lebey kurang jam 11:30 pagi. kendian pi tukar minyak hitam. alang2 hari masih muda nyinggah kejap di Mydin Mall Ipoh. saje cuci2 mata sesambil beli barang dapur yang dah kehabisan stok sebelum balik kampung hari tu. menghabiskan masa di situ sehingga jam 4 petang. sepanjang perjalanan di highway lancar je dengan cuacanya yang redup, keta pon tak banyak.. tenang je rasa :)

Buah tangan dari kampung. 

 rezeki buah manggis

Mana ada R&R semuanya kami nyinggah. hahahaa. apa pon tak boleh. 
last sekali nyinggah di Restoran Jejantas Sungai Buloh. berbuka di situ aje semalam. 
tak tahu nak makan apa, sudahnya lepak di Sate Kajang Hj. Samuri.  
selesai apa yang patut teruskan perjalanan. 

Menu berbuka puasa pada 16 Ramadan

sate ayam

Hari ni pepagi sesudah Subuh ngukur jalan lagi ke Nsk Selayang pulak. beli dua tiga barang yang belum mencukupi checklist Azam Ramadan SU untuk minggu ketiga Ramadan ^^

24 Comments

  1. manggis itu sungguh menggoda.. hehe

    ReplyDelete
  2. Syoknya balik kg kan? Penat badan pun rela..masa balik taoah hari tu, seronok akak sebab mentua masak daging..luas hari makan..

    Banyak bawa manggis tu.. sedapla makan lepas terawih ya

    ReplyDelete
  3. akak nak tau.hari2 ayu layan azam ramadhan su. kat tonton.hhehehe

    ReplyDelete
  4. sib baik masih berbaki manggis yg pakcik kasi....

    ReplyDelete
  5. azam ramadahan su....hihi dah sama dgn tajuk drama

    ReplyDelete
  6. tak lambat sampai ke dah asyik menyinggah je tu? ihihihi

    ReplyDelete
  7. sekarng tengah musim manggis. puas kan makan manggis.. banyak tu ciksu. Ros haritu dapat dari pokok mak mertua :)

    ReplyDelete
  8. sedappnyaa semua tuu...baru je makan manggis

    ReplyDelete
  9. sedapnye sate..buah manggis tu mesti manis..hihi

    ReplyDelete
  10. bestnyaa part sate tu nyumss hehe

    ReplyDelete
  11. Hero bongsu acik suka betul ngan buah manggis ni.

    ReplyDelete
  12. Mangggiiiiiissssss!!!! Sedapnye.... :-)

    ReplyDelete
  13. sate...manggih.. eh dah musim buah ker skang?

    ReplyDelete
  14. kat belakang umah akak manggis berbuah gak..baru semalam dapat merasa sbb time die berbuah arituh br pas bersalin kan..pastu dok balik cni seminggu takde org rajin kaitkan sbb buah tinggi2..hahaahha

    ReplyDelete
  15. hehe..akak pun asyik dpt mkn manggis je bln pose ni..rezeki!!

    ReplyDelete
  16. sedap tu makn 5 cucuk pon dh kenyang ^_^

    ReplyDelete
  17. Baru perasan dah lama sangat akak tak makan manggis bila nmpk pic sis ni...:)

    ReplyDelete
  18. sampai iman tak pandai mkn manggis lagi hehhe

    ReplyDelete
  19. bnyknya manggis

    tifaanvar

    ReplyDelete
  20. banyaknyaa manggis..T_T feveret husna manggis dan dokong tika musim buah.. tp kali ni dokong je tak dpt lg..wuuu..

    ReplyDelete




Ya Tuhanku, berilah aku dari sisi Engkau seorang anak yang baik. Sesungguhnya Engkau Maha Pendengar doa

Allahumma aamiin aamiin aamiin ya Rabbal alamiin