Cerita Semalam -_-’

Patutnya entry ni saya publish semalam. entah macam mana tengah dok mengeja tetiba boleh terlelap. sedar2 dah 4:30 pagi. penat sangat lettew (",)

Alhamdulillah, saya dah selamat sampai ke rumah selepas Isyak semalam. bertolak dari Kuala Kangsar lebey kurang jam 11:30 pagi. kendian pi tukar minyak hitam. alang2 hari masih muda nyinggah kejap di Mydin Mall Ipoh. saje cuci2 mata sesambil beli barang dapur yang dah kehabisan stok sebelum balik kampung hari tu. menghabiskan masa di situ sehingga jam 4 petang. sepanjang perjalanan di highway lancar je dengan cuacanya yang redup, keta pon tak banyak.. tenang je rasa :)

Buah tangan dari kampung. 

 rezeki buah manggis

Mana ada R&R semuanya kami nyinggah. hahahaa. apa pon tak boleh. 
last sekali nyinggah di Restoran Jejantas Sungai Buloh. berbuka di situ aje semalam. 
tak tahu nak makan apa, sudahnya lepak di Sate Kajang Hj. Samuri.  
selesai apa yang patut teruskan perjalanan. 

Menu berbuka puasa pada 16 Ramadan

sate ayam

Hari ni pepagi sesudah Subuh ngukur jalan lagi ke Nsk Selayang pulak. beli dua tiga barang yang belum mencukupi checklist Azam Ramadan SU untuk minggu ketiga Ramadan ^^

Previous
Next Post »
24 Komentar untuk "Cerita Semalam -_-’"

manggis itu sungguh menggoda.. hehe

Syoknya balik kg kan? Penat badan pun rela..masa balik taoah hari tu, seronok akak sebab mentua masak daging..luas hari makan..

Banyak bawa manggis tu.. sedapla makan lepas terawih ya

akak nak tau.hari2 ayu layan azam ramadhan su. kat tonton.hhehehe

sib baik masih berbaki manggis yg pakcik kasi....

azam ramadahan su....hihi dah sama dgn tajuk drama

tak lambat sampai ke dah asyik menyinggah je tu? ihihihi

sekarng tengah musim manggis. puas kan makan manggis.. banyak tu ciksu. Ros haritu dapat dari pokok mak mertua :)

sedappnyaa semua tuu...baru je makan manggis

sedapnye sate..buah manggis tu mesti manis..hihi

bestnyaa part sate tu nyumss hehe

Hero bongsu acik suka betul ngan buah manggis ni.

Mangggiiiiiissssss!!!! Sedapnye.... :-)

sate...manggih.. eh dah musim buah ker skang?

kat belakang umah akak manggis berbuah gak..baru semalam dapat merasa sbb time die berbuah arituh br pas bersalin kan..pastu dok balik cni seminggu takde org rajin kaitkan sbb buah tinggi2..hahaahha

hehe..akak pun asyik dpt mkn manggis je bln pose ni..rezeki!!

sedap tu makn 5 cucuk pon dh kenyang ^_^

Baru perasan dah lama sangat akak tak makan manggis bila nmpk pic sis ni...:)

sampai iman tak pandai mkn manggis lagi hehhe

bnyknya manggis

tifaanvar

banyaknyaa manggis..T_T feveret husna manggis dan dokong tika musim buah.. tp kali ni dokong je tak dpt lg..wuuu..

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF