Ephyra buat Isteri ^^

Usaha untuk hamil tahun 2013 untuk 6 bulan kedua. meh tengok apa yang saya amalkan ^^
untuk saya sendiri saya amalkan Ephyra. mula amalkan Ephyra pada 9/10/2013.



Sekotak Ephyra RM197 dok ada 30 sachet. harga mampu milik & patut dicuba oleh sesiapa sahaja yang ingin kekalkan kecantikan luaran & dalaman. Selain itu, Ephyra turut membantu meningkatkan tahap kesuburan kita sebagai wanita. in shaa Allah. dengan izin Allah swt.

Kalau amalkan Ephyra 2 kali sehari tahan la selama 15 hari. kalau amalkan 1 hari sekali tahan sampai sebulan. so, terpulang! macam saya sendiri, saya rasa nak minum 2 kali sehari saya minum je. tak kesah sangat. apa susah habis order lain ^^.

Ephyra serasi dengan diri saya. alhamdulillah. bermula dari percubaan sekotak , terus masuk kotak kedua & seterusnya masuk kotak ketiga. 



Kalau uols nak tau, sebelum masuk kotak ke 3 tu kan sebenarnya macam-macam cabaran yang terpaksa saya lalui. nak baca apa cabaran-cabaran tu boleh klik link yang saya bagi tu. jemput baca ye ^^


Maka tamat lah sudah usaha untuk hamil kami bagi tahun 2013 yang lalu. 

jika ikutkan pada perancangan kami suami isteri, selepas mengamalkan produk supplement memasing, sekiranya masih belom ada rezeki saya hamil, kami bercadang akan daftarkan diri ke Lembaga Penduduk Dan Pembangunan Keluarga Negara (LPPKN), Jalan Raja Laut, Kuala Lumpur pula. tujuannya untuk check kembali tahap kesuburan memasing. walaupon dah disahkan oleh doktor di HSI & HKL yang kami berdua tiada masalah & belom ada rezeki tapi kami nak juga tahu sejauh mana keberkesanan produk tersebut terhadap perubahan hormon kami. sikit sebanyak pasti ada perubahan, kan!!! selain tu, kami dah tak nak pikir apa-apa lagi selepas daftarkan diri ke LPPKN. dok pikir nak pergi bercuti pulakkk. dok pilih2 sama ada nak ke Labuan atau Sarawak. tujuannya untuk melawat kengkawan yang ade di sana. sambil melawat sambil bercuti kekdahnya.. 



Sesunguhnya kami hanya merancang sebaliknya Allah lah sebaik-baik perancang



bersama Ephyra yang diamalkan. 


Previous
Next Post »
20 Komentar untuk "Ephyra buat Isteri ^^"

pelbagai usaha dah dibuat, in shaa Allah seterusnya terus berdoa dan bertawakal...

tingin gak nk try ephyra tp dok kira2 tkut lari bajet.dok perabih kt anak ja...hihihi.nk cntik luar dlm kan...hihihihi...

Kadang2 rezeki kita ni Allah bagi time kita x sangka..macam saya lps dh give up.bt rawatan kesuburan..konon2 nk kosongkan otak x nk serabut pasal baby.tiba2 Allah bg rezeki preggykan Ali Amrsyar.Hihihi...percaturan Allah lagi maha hebat dari perancangan hambaNya

yg ptg usaha . selagi tak putus asa , insha Allah ...

Bln pose ni stop kejap. Lepas ni boleh oder balik

insyaAllah sue.. ada rezeki sue dan kita semua.. cuma lambat sikit.. teruskan usaha + berdoa sue..

InsyaAllah, teruskan berusaha dan berdoa..Allah tahu apa yang terbaik untuk kita..Wanie turut mendoakan agar cepat mendapat zuriat..insyaAllah...

yup! perancangan Nya lgi hebat dan terbaik...

insyallah..
y pentng ikhtiar sue.

Cukup gigih usaha cik sue suami isteri....bagus!...insyaallah Allh takkan hampakan hambanya yg gigih berusaha....moga tahun ini akan ada rezeki buat cik sue yeh....
Nak dengar jugak keberkesanan produk tu...jgn lupa share yeh cik sue

jijah doakan semoga ciksu di murahkan rezeki anak..

usaha.. jangan pernah berputus asa kak

my SIL pn lps 8thn preggy ank prmpn. Then lps sethn preggy ank llki plak.

Tifaanvar

in shaa Allah su..semoga produk ephyra membantu meningkatkan kesuburan..

semoga dipermudah dan dimurahkan rezeki buat ciksu dan suami amin amin

semoga semuanya dipermudahkan...

Usaha tak mengenal jemu, Insya Allah akan dimakbulkan Allah segala doa. Jangan fikir banyak-banyak. Bila sampai masanya nanti adalah rezekinya.

tq tau bg semangat balik..yanie pun dah mula down sebenarnya tapi bila pkr rezeki tu pasti dan rezeki dari Allah S.W.T. Doakan yanie juga mendapat cahaya mata.

Salam Blogwalking : www.yanieyusuf.com

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF