EPHYRA.. maafkan saya kerna terpaksa..

disember 2013, saya terpaksa juga berhenti minum Ephyra selepas dinasihatkan oleh pengasas Ephyra sendiri.. Pn. Amiza. 

Tinggallah 7 sachet Ephyra yang tak sempat dihabiskan. ini bermakna saya dah berjaya minum Ephyra sebanyak 83 sachet *_^

Dan buat pertama kalinya sepanjang tempoh perkahwinan saya selama hampir 6 tahun (tahun lepas ye, maklum le entry trowback) saya membeli Pregnancy Test Strip ni. ini pon atas cadangan Pn. Amiza yang suruh saya check.

Ajak cik abe ke Guardian Chow Kit untuk beli UPT. itupon takut-takut je nak membelinya. hahaha. maklum le tak pernah membeli sebelum2 ni. kena baca betul2 cara nak menggunakannya. lawak pon ada. hikhiks. 

Agak2 apa resultnya yek........ 






2 be continue...



Previous
Next Post »
29 Komentar untuk "EPHYRA.. maafkan saya kerna terpaksa.. "

Eh.. dah pgnant ke ciksu? Tahniah..

Bikin suspen jer.. akak pulak yg dup dap dup dap.. mg result nnt membhgiakn cik su n cik abe...aamiin...

xsabarnyaaaa nak tahu result..

Wah suspen je. Tahniah in advance. Cam hepi je bunyinye tu

asslmkm ciksu.. tetiba rasa nervous nak baca cerita seterusnya.. :)

sebelum apa2 i nak ucapkan tahniah dl :)

Ciksu!!!! Apakah?.. hihi.. walau apapun Ros doakan yang terbaik buat CIksu. tak sabar nak tahu sambungannya.. jangan buat orang nebes boleh tak, ciksu?.. hihi.. Harap-harap ada berita gembira itu dari Ciksu.. Amin..

Wahhh..macam ada good news je..moga sama2 kita ye Allah kabulkn doa utk memiliki zuriat sendiri.amiin

ni baru ke throwback? confuse saya..

dah preknen ek? ke skrg ni mmg tgh preknen? ni semua citer throwback kan? alaaaa cepat la, tak sabar ni nak tau...tp rasanya cik sue preknen niii kan? kan? hehehe... cepat citer! :)

jeng2.. berdebarnyaa jijah..

harap2 hasilnya positif mengandung ciksu

Ala ciksu...suspen je...bg la tau. paksa pulak...x baik kan. semoga ada berita gembira dan terbaik utk ciksu & cik abe

Tumpang happy kalau positive :)

Adusss...saspennya

moga2 ada berita baik

wow! jawapannya pasti positif kan cik sue?? ;p

laaaa update la yang... akak yg debar2 membacanyer ni...

lohh ade sambungan ker???

alhamdulillah sy sihat jer.. cuma sejak akhir² ni bz sgt² mg x sempat nak bw apatah lg nak karang entry...

positif ker cik sue.. alhamdulillah .. tahniah yer...

Hah, jangan nak suruh semua orang berdebar-debar, Ciksu. Cuba cerita sikit apa hasilnya? Bila nak disambung cerita nih? Cepatlah, cepatlah, sambung!

ape pun tetap mendoakan yg baik2 utk ciksu

cepat sikit update keputusan ciksu ;)

saya doakan agar berita baik2 aja. Amin.

Alaaaaa...sambung lah pulak. Dah pregnant yerp ciksu. Kalau betul tahniahlah. ak sabar nak tunggu empunya badan announce sendiri.

alhamdulillah....baby ephyra coming soon,heeeee~ sronoknya ciksue:)

Hi all!
Berminat nak mencuba Ephyra?

Beli Ephyra dengan HARGA PROMO (Muraaaahhh sangatt!!) Beli 2 atau lebih lagi murah!! Contact saya untuk info lanjut, confirm terkejut sebab HARGA BEST sgt!

Yours truly,
Izza (Pengedar Sah Ephyra)
0192198619
izza_grrl@hotmail.com

Baca dr entry terbaru... Maka thu dh lah jwpnnya.. Hehe

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF