Ikan Cencaru Bakar Berempah pembuka selera ^^

Menu berbuka puasa pada 17 Ramadan.


Alahai sekejapnya dah masuk 17 Ramadan kan! tinggal 13 hari je lagi Ramadan akan berlalu pergi. oh tidak! 

Meh tengok meh, saya masak apa hari ni khas buat cik abe tersayam :)
Saya masak simple sajok. ada Ikan Cencaru Bakar Berempah + Petola Goreng Telur +
Lempeng Pisang.
Memang berselera la makan walaupon tak ramai macam di kampung. nak2 bila makan Ikan Cencaru Bakar Berempah tu. memang bertambah2 nasinya -_-’

Acaner persiapan raya korang dah siap.serba serbi ke?
sekut raya dah siap? buat ke beli? 
baju raya dah beli ? beli siap ke tempah? 



Previous
Next Post »
17 Komentar untuk "Ikan Cencaru Bakar Berempah pembuka selera ^^"

gulp gulp gulp. sajer jer tayang cencaru, haiii terliur la.

tuhla.kejap jek dah 17 ramadhan kan...akak anak beranak lom siap mane pon..byk tak beli lg..bercinta gak nk kuar shopping ngan anakanda bertiga tuh..hohoho

menarik! sy xpnh try cencaru bakar..

wahhh..seriously nampak best. akak minat sgt dgn cencaru bakar..

persiapan lebih pada Fateh Uwais je. kami ni biasa2 saje :D

simple tapi sedap kan...ikan bakar tu yg menarik!

Baju sudah....sekut seketul pun belum cik Sue hehe....
Entah bil nak buatnya ni....cik sue ....butterlite yg dah keluar tadi masuk balik dlm esbok sudah hehe...

peria dh lama x mkn dlm bln pose ni.

Tifaanvar

peria dh lama x mkn dlm bln pose ni.

Tifaanvar

sedapnya..pyas ati msk sendiri kan

Ciksu, kalau sayur peria kan, Ros suka makan yang goreng tu. rangup ja, dan tak pahit..sedapnya.. hihihi..

ikan bakar memang sedap..cicah plak air asam..perghhh..

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF