Tudung kanak-kanak


Menu Berbuka Puasa 18 Ramadan

Simple je masak hari ni untuk menu berbuka puasa. janji air tangan sendiri & puas hati. 
kan ^^

MENU BERBUKA PUASA 18 RAMADAN 


Saya masak Nasi Goreng Udang Kering + Ayam Goreng Lada Hitam + Lempeng Pisang lagi.

Hajat di hati nak buat Cekodok Pisang tapi cik abe tak nak sebab berminyak. nak makan Lempeng Pisang jugak. saya ikut aje lah. buat sorang 2 keping aje. jadi le sekadar ambik syarat ada sejenis kuih muih :) 
Untuk Ayam Goreng Lada Hitam tu saya pakai tepung segera je. ok la rasanya.
Nasi Goreng Udang Kering memang terbaik. sedapp oke. gu kan pulak dengan ayam goreng lada hitam tu. layan je makan ^_*


10 Comments

  1. sodap kak su lempeng.iman suke banget

    ReplyDelete
  2. bagus la cik su ni...xmembazir gitu!

    ReplyDelete
  3. lempeng pisang... sedap nya lama tak makan

    ReplyDelete
  4. saya pn lbh suka lempeng dr cekodok.

    Tifaanvar

    ReplyDelete
  5. Lama x mkn lempeng pisang...hb x minat tu yg jarang sgt buat

    ReplyDelete
  6. sesekali buka puasa dengan nasi goreng memang sedap :)

    ReplyDelete




Ya Tuhanku, berilah aku dari sisi Engkau seorang anak yang baik. Sesungguhnya Engkau Maha Pendengar doa

Allahumma aamiin aamiin aamiin ya Rabbal alamiin