Menu Berbuka Puasa 18 Ramadan

Simple je masak hari ni untuk menu berbuka puasa. janji air tangan sendiri & puas hati. 
kan ^^

MENU BERBUKA PUASA 18 RAMADAN 


Saya masak Nasi Goreng Udang Kering + Ayam Goreng Lada Hitam + Lempeng Pisang lagi.

Hajat di hati nak buat Cekodok Pisang tapi cik abe tak nak sebab berminyak. nak makan Lempeng Pisang jugak. saya ikut aje lah. buat sorang 2 keping aje. jadi le sekadar ambik syarat ada sejenis kuih muih :) 
Untuk Ayam Goreng Lada Hitam tu saya pakai tepung segera je. ok la rasanya.
Nasi Goreng Udang Kering memang terbaik. sedapp oke. gu kan pulak dengan ayam goreng lada hitam tu. layan je makan ^_*


Previous
Next Post »
10 Komentar untuk "Menu Berbuka Puasa 18 Ramadan "

sodap kak su lempeng.iman suke banget

bagus la cik su ni...xmembazir gitu!

lempeng pisang... sedap nya lama tak makan

saya pn lbh suka lempeng dr cekodok.

Tifaanvar

Lama x mkn lempeng pisang...hb x minat tu yg jarang sgt buat

sesekali buka puasa dengan nasi goreng memang sedap :)

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF