Tudung kanak-kanak


Menu berbuka puasa 28 Ramadan..

Mentang mentang la esok dah nak raya kan.. terlupa pulak nak up entri menu berbuka puasa kemarin. sibuk sangat la itu yang boleh terlupa. 

Alkisahnya, saya ngukur jalan ke Tesco Selayang. saje nengok apa yang murah dekat dekat nak raya ni sambil beli barang untuk juadah hari raya.

Selesai di sana, balik singgah ke JJ Au2, Setiawangsa pulak. kakak ipar nak beli baju untuk 
anak anak dia. lama jugak kat sana. pusing pi pusing mai, dah dekat jam 4 petang. balik tu singgaj bazar ramadan kejap. saje nengok ramai lagi ke orang meniaga. hihihi.
beli le bengkang ubi kayu.

Sudahnya semalam menu berbuka puasa kami hanya ada ayam bakar + sambal sardin + begedil kentang sajok ^^

AYAM BAKAR


perap ayam dengan bawang putih, lada hitam yang ditumbuk serta garam, madu & serbuk cili. simpan dalam esbok sampai masa nak dibakar. lagi lama lagi sedap :)
bakar dalam pemanggang ajaib.


menu simple je semalam. alhamdulillah.. 

pppsstt: jom pi Masjid Jamek (:


5 Comments

  1. hahha..lama tak sebut perkataan esbok

    ReplyDelete
  2. mmg terlaksana la azam ramadan kak

    ReplyDelete
  3. sedap.sedap..
    p/s: amboi kemain ciksu, nak ke masjid jamek pula lepas berbuka yer :)

    ReplyDelete

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)