Menu Berbuka Puasa 4 Ramadan..

Antara menu berbuka puasa pada hari ke 4 Ramadan. masak simple sajok.

Ada Udang Goreng Bercili + Kerabu Pucuk Selom & Taugeh (kerabu cik abe beli je RM2) +
Kuih Ketayap & buah tembikai.


Alhamdulillah.. untuk hari ke 4 berpuasa semuanya berjalan lancar. cuma kepenatan sikit. rasa sesak napas sesekali tu. rehat sekejap. ok la balik.



Previous
Next Post »
24 Komentar untuk "Menu Berbuka Puasa 4 Ramadan.."

Dah dua hari tak masak . hari ni peningg tak tahu nak masak ape.hihi

selamat menjalani ibadah puasa .

kuih ketayap tu buat sndri ke cantik rupawannya ;p

simple tp lengkap... ada buah, sayur & main dish.... kuih somemore ;)

sedapnya kerabu daun selom tu ciksue

CikSu pinggan bunga hitam tu koleksi arwah mak kakak dulu tau. Kakak nampak pinggan tu terkenang dedulu..

Makan berdua lebih dari cukup benar ni...

kuih tu masak sendiri ke? rajin sungguh~~

Senang kalau citarasa sama. Masak sikit-sikit pastu makan bersama. Kuih tu tetiba pulak buat terliur :)

Alhamdulillah dah 4 ramadhan kan..menu simple tp menyelerakan..sbb ada sambal..favourite..

saya pun wajib kena ada tembikai kalau puasa

assalamualaikum qaseh...simple tapi sedap...:)

salam QR..
hihi..udang goreng bercili tu dah mcm sambal udang..samapai tersalah taip..nyeh nyeh.. :p
berbuka ape ri ni ciksu?

Kerabu pucuk selom? Adoi, terkenan tu.. bila nak beli dan buat juga ni ya.. akak setakat ni makan sayur goreng je..boleh juga sesekali masak kerabu kan...

tembikai.... nyum... kalau yg manis, sedapnya.

pinggan tu yg berbunga hitam tu..arwah mak akak dulu pun ada mmg klasik la pinggan tu...hehehe

eh komen pasal pinggan lak

simple pon sedap tu ciksue..hehhe..

family husna kalau bbuka tak boleh kalau tak de nasi..nak cuba jugak goreng2 nih tapi tak bleh buat banyak..:p

ciksu ok ke?.. kenape sesak nafas ni?..

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF