Tudung kanak-kanak


Selamat Hari Lahir Buat cik abe.

Alhamdulillah.. 
bertambah lagi usia cik abe kawe hari ni 22/7/2014 bersamaan dengan 24 Ramadan.
 dah 2 tahun besday beliau jatuh bulan puasa. nak buat camna kan!! 

Doa saya sentiasa sama setiap tahun buat cik abe cuma tahun ni berbeza sikit. 
walaupon tak kesampaian hajat dihati, tapi tak mengapalah. pasti ada hikmah disebaliknya kan. hanya Allah Yang Maha Mengetahui segala yang terbaik buat hambanya (",)
terima dengan hati yang terbuka & redha..

So, hari ni tak da ke mana2. setia memasak di dapur kecilku khas buat cik abe. 
menu berbuka puasa pon simple je. maklum le bulan puasa, bukannya nak makan banyak sangat kan. takut membazir pulak nanti ^^
tunggu la hari raya nanti, kita sambut lain ye. 
in shaa Allah, jika berkesempatan.

Ada soto ayam + cekodok pisang + tembikai 

Soto Ayam

Next entry la share resepi soto ayam sedap ni. 
sekarang nak zzzzzzz dulu. kepenatan sudah. 
good nyte ^_°



24 Comments

  1. selamat hari lahir cik abe..hehee

    ReplyDelete
  2. hepi bday buat hubby cik sue :)

    ReplyDelete
  3. Asslmkm ciksu.. Sdapnya soto.. Fav kita tu.. ;)

    ReplyDelete
  4. selamat hari lahir buat cik abe ciksu..
    moga terus dimurahkan rezeki..amin2...

    ReplyDelete
  5. rajin ciksu buat soto. guna rempah buat sendiri atau beli paste segera je? heheh.

    ReplyDelete
  6. slmt hari lahir buat cik abe cik sue ya ;-)..sdap tgk soto tu..hehe

    p/s : ayu blk jmaat ni ciksue naik tren hehe

    ReplyDelete
  7. Selamat ulangtahun kelahiran buat abe Ciksu.. moga dimurahkan rezeki dan diberikan kesihatan yg baik :)

    ReplyDelete
  8. soto mmg sedap.
    raya mana thn ni ciksu?
    Selamat hr lahir buat cik abe ciksu.

    ReplyDelete
  9. brape umur cik abe cik su?selamat pjg umur la buat cik abe cik su...bertuah cik abe dpt wife yg rajin msk!hiii...

    ReplyDelete
  10. woww..rajinnyaaa..bertuah cik abe die..semoga panjang umur n dimurahkan rezeki untuk suami akak..aminn..

    ReplyDelete
  11. sedap..time posa ni saya suka makan yg berkuah tp belum buat bihun sup @ soto lagi..

    ReplyDelete
  12. sedap nya tambah plak dgn sambal kicap pedas...

    ReplyDelete
  13. Ucap Salam Aidilfitri , mohon salah silap dimaafi,
    Terkadang kita bicara dan menitip kata, Yang terkadang mengguris rasa, Walau menyepi seketika, Ingatan itu tetap ada. Terima kasih terus menyokong KA , Selamat hari raya, maaf zahir & batin dari KA sekeluarga

    ReplyDelete
  14. masakan air tangan isteri jugak merupakan hadiah paling mahal tau...anyway happy belated birthday to cik abe ye :)

    ReplyDelete
  15. selamat panjang umurnya serta diberi kesihatan yang berpanjangan hendaknya . soto mmg feveret .

    ReplyDelete
  16. Eh, befday saya and cik abe akak samaa! hehehe. sama tarikh. selamat hari lahir :)

    ReplyDelete
  17. happy besday abg ciksu yer. moga panjang umur dan di murahkan rezeki anak

    ReplyDelete
  18. Happy belated besday to your cik abe..
    Moga panjang usia dan dimurahkan rezeki :)

    ReplyDelete
  19. semoga murah rezeki dan dapat anak...

    ReplyDelete
  20. Happy birthday buat suami ciksu. Moga diberkati selalu.

    ReplyDelete
  21. Happy belated to your hubby sue.

    ReplyDelete
  22. Hepy Bezday buat cik abe Cik Sue....soto tu my faveret cik sue....lebih lagi ada bergedil....mak ai sedap tak hengat....
    Rajin cik sue buat bergedil....

    ReplyDelete
  23. happy belated besday utk suami sue..

    ReplyDelete




Ya Tuhanku, berilah aku dari sisi Engkau seorang anak yang baik. Sesungguhnya Engkau Maha Pendengar doa

Allahumma aamiin aamiin aamiin ya Rabbal alamiin