Selamat Hari Lahir Buat cik abe.

Alhamdulillah.. 
bertambah lagi usia cik abe kawe hari ni 22/7/2014 bersamaan dengan 24 Ramadan.
 dah 2 tahun besday beliau jatuh bulan puasa. nak buat camna kan!! 

Doa saya sentiasa sama setiap tahun buat cik abe cuma tahun ni berbeza sikit. 
walaupon tak kesampaian hajat dihati, tapi tak mengapalah. pasti ada hikmah disebaliknya kan. hanya Allah Yang Maha Mengetahui segala yang terbaik buat hambanya (",)
terima dengan hati yang terbuka & redha..

So, hari ni tak da ke mana2. setia memasak di dapur kecilku khas buat cik abe. 
menu berbuka puasa pon simple je. maklum le bulan puasa, bukannya nak makan banyak sangat kan. takut membazir pulak nanti ^^
tunggu la hari raya nanti, kita sambut lain ye. 
in shaa Allah, jika berkesempatan.

Ada soto ayam + cekodok pisang + tembikai 

Soto Ayam

Next entry la share resepi soto ayam sedap ni. 
sekarang nak zzzzzzz dulu. kepenatan sudah. 
good nyte ^_°



Previous
Next Post »
24 Komentar untuk "Selamat Hari Lahir Buat cik abe. "

selamat hari lahir cik abe..hehee

hepi bday buat hubby cik sue :)

Asslmkm ciksu.. Sdapnya soto.. Fav kita tu.. ;)

selamat hari lahir buat cik abe ciksu..
moga terus dimurahkan rezeki..amin2...

rajin ciksu buat soto. guna rempah buat sendiri atau beli paste segera je? heheh.

slmt hari lahir buat cik abe cik sue ya ;-)..sdap tgk soto tu..hehe

p/s : ayu blk jmaat ni ciksue naik tren hehe

Selamat ulangtahun kelahiran buat abe Ciksu.. moga dimurahkan rezeki dan diberikan kesihatan yg baik :)

soto mmg sedap.
raya mana thn ni ciksu?
Selamat hr lahir buat cik abe ciksu.

brape umur cik abe cik su?selamat pjg umur la buat cik abe cik su...bertuah cik abe dpt wife yg rajin msk!hiii...

woww..rajinnyaaa..bertuah cik abe die..semoga panjang umur n dimurahkan rezeki untuk suami akak..aminn..

sedap..time posa ni saya suka makan yg berkuah tp belum buat bihun sup @ soto lagi..

sedap nya tambah plak dgn sambal kicap pedas...

Ucap Salam Aidilfitri , mohon salah silap dimaafi,
Terkadang kita bicara dan menitip kata, Yang terkadang mengguris rasa, Walau menyepi seketika, Ingatan itu tetap ada. Terima kasih terus menyokong KA , Selamat hari raya, maaf zahir & batin dari KA sekeluarga

masakan air tangan isteri jugak merupakan hadiah paling mahal tau...anyway happy belated birthday to cik abe ye :)

selamat panjang umurnya serta diberi kesihatan yang berpanjangan hendaknya . soto mmg feveret .

Eh, befday saya and cik abe akak samaa! hehehe. sama tarikh. selamat hari lahir :)

happy besday abg ciksu yer. moga panjang umur dan di murahkan rezeki anak

Happy belated besday to your cik abe..
Moga panjang usia dan dimurahkan rezeki :)

semoga murah rezeki dan dapat anak...

Happy birthday buat suami ciksu. Moga diberkati selalu.

Happy belated to your hubby sue.

Hepy Bezday buat cik abe Cik Sue....soto tu my faveret cik sue....lebih lagi ada bergedil....mak ai sedap tak hengat....
Rajin cik sue buat bergedil....

happy belated besday utk suami sue..

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF