1 Syawal 1435H

Saat entry ni dipublish rasanya syawal pon dah pon melabuhkan tirainya. fedulik la..!  
janji ada kenangan khenn ^^.

Raya Aidilfitri 2014 tak ada apa yang istimewa. tahun ni sambut di KL bersama cik abe tersayam. menemani beliau yang kena bertugas di pagi raya. macam tahun lepas saya balik beraya di kampung tapi tahun ini saya pilih untuk beraya bersama cik abe. memandangkan dah sarat mengandung permata hati sulung kami :) 
apa2 hal nanti senang sikit.

Selesai solat sunat hari raya, balik rumah, kemas apa yang patut untuk dibawa ke office cik abe. lepak kat sana sampai ke petang. kendian balik pergi Aeon Big Wangsa Maju, pastu sambung ngukur jalan ke JJ Au2, Setiawangsa pulak. pengunjung memang ramai tapi kebanyakkan kedai tutup, so, memang tak ada apa sangat la. 

Sebenarnya anak tekak ni teringin benor nak pekena sup ekor, nasi paprik & tomyam. pergi Rosdet tutup. pastu carik punya carik semua kedai kebanyakkan masih tutup. time ni la pulak teringinnya. apa pon tak boleh. hukhukhuk. bertabah je la menanti Rosdet dibuka kembali :(

Usah dilayan sangat perasaan tu, meh sini nak belanja :)
gambar terbaru di pagi Hari Raya Aidilfitri 1435H.. 
khas dari saya buat tatapan uols yang sentiasa mendoakan untuk kami. 
terima kasih. saya sayam korang ketat2 tau ^^,

Salam 1 Syawal 1435 H
dari Ciksu & Cik abe..
maafkan segala kekhilafan saya sepanjang mengenali uols dalam berblog..
andai pernah terguris hati & perasaan dengan komen atau kata2 saya sama ada secara sedar atau tidak..
kosong-kosong ye ;)




Previous
Next Post »
17 Komentar untuk "1 Syawal 1435H"

Assalamualaikum ciksu. heee selamat hari raya. maaf zahir dan batin. comel tengok ciksu bambam gitu ~~~

sama saya.. maaf kalau ada salah silap..

Cantik warna biru ciksue tu. bagai pinang dibelah dua,... :)

ciksuuuuuuuuuuuuuuu Alhamdulillah ciksu dh mengandung :)

semoga kandungan ciksu dan ciksu dlm keadaan baik sentiasa

selamat hari raya cik sue.. walaupun raya dah habis.. walaupun cik sua dah berpantang.. baru nampak gambar perut hahahaha ... berseri sangat muka sue mengandung...

horrayyy dpt tgk tummy sue..hehehe. comel je.. nih yg tak sbr nk tgk baby nih.. hehhee..



berseri-seri muka cik su.. alhamdulillah..
(teringin nak jumpa cik su n baby comel tu)hehe... :-)

Akhrnya dapat tengok gamabr ciksue berisi:D berseri2. Sama la kita, walau syawal dah berlalu, still boleh mohon maaf silap kan.

salam aidilfitri jg ciksu..maaf dipinta jika akak ada salah tutu bicara..walo syawal dh lps,boleh lg kn nk ucp..hhee..
comel n sweet je su..sedih kn tk dpt braya sama famiy,tp su sarat masa tu kena duk dgn cik abg..maaf akak lmbat n jarang dtg sini,akak rajin n3 je skrg.nk lawat umah tman2 mood tk mai jugak.. sob2....

Asslmkm ciksu.. Berseri nya ciksu time prgnt.. Tak mcm sy.. Rasa mcm serabai je rasa.. Alhamdulillah.. Akhirnya Allah beri keizinan ciksu rasai detik indah ni kn.. :)

raya di perantauan .. tak apa, demi permata hati kan :)

hihi seronok bca perjalanan cik su ni tak sbr tgok 'permata hati' tu....

Selamat raya cik su... Hehe... Lambat tul wish.. Xpe.. Utk raya haji sekali..

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF