2 Syawal 1435H

Tak ke mana2 pon. bangun seawal pagi macam biasa juga. kemas2 apa yang patut. kendian siapkan makan tengah hari. sarapan pagi macam biasa la, makan apa yang ada lebihan makanan semalam. sesambil nyiapkan kerja rumah, sesambil ngapp :)

Dah siap semuanya gerak ke office cik abe. lepak kat sana sampai ke petang. hari ni member cik abe balik awal sebab anak dia tak berapa sihat. sebelum maghrib gerak ke Tesco Ampang. cuci mata, sambil carik lauk untuk esok sebab pasar Chow Kit tutup la pulak. raya punya pasal kan. apa2 ajelah >_<

Nah! sekeping gambo mak buyung yang tengah sarat & menghitung hari untuk bersalin tapi masih gigih berjalan ke sana ke mari. memang jenis tak reti kenal erti penat lelah. muahahaaa. 

alhamdulillah..! saya diberi kekuatan & sentiasa bertenaga sepanjang mengandungkan permata hati sulung ni ^^. kadang2 ada juga yang bertanya berapa bulan dah..? sekali saya cakap dah sarat, dorang macam tak caye jekk :) maybe sebab tengok saya tak macam penat atau mengah kot. 

masa bulan puasa lagi la, kak ipar ingat saya tak puasa, padahal saya berpuasa. terkejut tengok saya yang aktif berjalan, bangun pagi masak sahur, petang pulak masak untuk berbuka. penangan Ephyra la katakan. hikhik. serius..! memang bertenaga. TAPI.. haaa, ada tapinya.. bab naik tangga saya surrender awal2 baq hangpa.. memang tak daya. turun tangga tak pa, jangan nak naik. bayangkan rumah saya tingkat 1 je. itupon bantai naik lif. hihihi.


Kami yang sedondon hijau di 2 Syawal 1435H (",)


Previous
Next Post »
11 Komentar untuk "2 Syawal 1435H"

besar gak prut sis.. twin ke? hehe

as'salam su..
dapat jgk gtgok pic mak buyong..ehee.. comel je..

Sweetnya ciksu.. Waaa.. Sama tema.. :)
Sy raya kedua di jhor. Sy pun kdng surrender bab naik tngga.. Mklumlah tingkat 4 kn.. Tp klau x gagahkn diri, lift xde.. Hehe..

Ephyra bagus ek kak untuk consume?

sedondon hijau.. ni yang suka ni. hihih

pic yg ni nmpk besar bb bump tu comei je cik su ;)

wahhh comeynya...dah nampak baby bump dia hehehe

hahahaha .. naik tangga sapa x menggah, sy x mengandung pun mengah kikikiki .. alahai comelnya perut cik sue ....

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF