3 Syawal 1435 H


Seawal jam 8 pagi dah keluar rumah sebab ada appointment di KKIA. alhamdulillah, dapat no 1. orang tak ramai.. hanya yang ada appointment je datang. sebelum jam 845 pagi dah selesai semuanya. lega, tak ambil masa yang panjang. ala, sebelum2 ni pon macam ni juga. datang awal balik awal. gituu ^^

Tak payah ambil darah untuk Hb dah. yeay! yeay! sebab dah dekat2 nak bersalin, so, nurse kata tak payah la. hahaahaa. saya okje. lagi suke ^_*


Dah siap terus balik rumah siapkan makanan tengah hari. memang masak awal2 sebab nak keluar cuci mata ke Taman Botani Perdana pulak lepas tu. saje pergi melawat kawasan, sesambil makan sekut raya di taman. hikhikhik. nak keluar kawasan pergi beraya jauh2 pon.. sebenarnya tak berapa nak berani.
ye la, anak sulung kan. dah la lama menanti..

tahun ni raya macam tak raya je. tak kisah la kan..! next year kita sambut raya kaw2 punye.. in shaa Allah (",) 

 Ayah & Ummi to be :)


dah lama berdua.. lepas ni bertiga..
alhamdulillah. alhamdulillah. alhamdulillah ^^.




Previous
Next Post »
10 Komentar untuk "3 Syawal 1435 H "

tak lama dah nk bergelar ibu :)

lol sis dh bsalin ke? bile tu? tahniah..nak gak tgk bb bertuah tu.

Raya sambil berjalan ye ciksu.. Klau merap pn boring kn kt umh.. :)
Sy pun time raya dh sarat.. Raya pn xmcm rya.. Thun dpn cover hbis2.. Hihi

Alhamdullilah. Suka tengok akak. Berseri2 je :)

Alhamdulillah..semoga dipermudahkan segala urusan.aamiin

Alhamdulillah.. berseri seri tau :)

suweeettt nya smga bhgia till Jannah ek

lepas ni bertiga lagi hepi dan meriah :-D

x kisahlah kan.. janji tahun depan beraya sakan .. anak pun dah nak setahun mesti tgh melasak ....

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF