Ephyra Kotak Ke 5..


Alhamdulillah, 
hari ni dah masuk kotak ke 5 saya minum Ephyra..
semoga terus serasi & dapat membantu saya kembali cergas & sihat bertenaga :) 




Previous
Next Post »
19 Komentar untuk "Ephyra Kotak Ke 5.. "

Wah dah 5 kotak!! Saya baru 1.. hihi

Alhamdulillah.. Teringinnya nk mencuba.. :)

patut la cik su comeyy!!!tu rupanya resepi rahsianya....hehe

Assalamualaikum ciksu, wahh bestnya. tak sabar nak cuba. hihii

semoga akan terus cantik dan bertambah cantik... ;)

wah!teruskan..:)
Selamat Pagi..

sue dah bersalin ke? dapat baby apa? tak sabar nak tgk baby sue.. btw tahniah ye.. selamat berpantang.. :-)

Ciksu, belum apa-apa lagi ke? Bila baby ni nak keluar ni... Jangan buat cerita throwback eh pasal baby. Tak mahu, tak mahu....

smga makin sihat dg ephyra
ciksu cemana dah besalin ke? hope semuanya selamat.....

akak pun ada jual ephyra ni
memang best :)

This comment has been removed by a blog administrator. - Hapus

Hi all!
Berminat nak mencuba Ephyra?

Beli Ephyra dengan HARGA PROMO (Muraaaahhh sangatt!!) Beli 2 atau lebih lagi murah!! Contact saya untuk info lanjut, confirm terkejut sebab HARGA BEST sgt!

Yours truly,
Izza (Pengedar Sah Ephyra)
0192198619
izza_grrl@hotmail.com

terbaik! jijah tak try ephyra lagi..hahaha

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF