Percayalah.. Percayalah.. Percayalah.. ^^

Masih ramai yang tak percaya kan bahawasanya saya sekarang memang tengah berbadan dua atau bahasa mudahnya sedang hamil permata hati sulung setelah 6 tahun menanti.. !

Alhamdulillah... Alhamdulillah... Alhamdulillah...
syukur dengan rezeki dari Allah swt..

Bukan setakat uols yang sukar nak percaya bahkan kami suami isteri pon macam tu juga masa terima khabar gumbira ni. selain itu, member2 sekolah saya sendiri pon terkejut bila dapat tahu. saya memang tak bagitau sesiapa melainkan ahli keluarga sahaja.

Macam mana uols tak percaya, macam tu juga la reaksi saya pada mulanya masa buat UpT test tu. rasa macam mimpi & berada di awang-awangan je masa nengok  kat UpT tu. itu pasai sampai 3 hari berturut-turut saya buat test. kalau uols nak tahu, dalam masa 3 hari tu.. saya memang tak ada cakap apa-apa dekat cik abe. saya sensorang je tahu. hahaaa.. dasyat kan! kepala otak ni ligat aje dok memikior macam mana nak surprisekan cik abe.. mmmmm ^_*

Last-last saya terpaksa cari idea cakap kat cik abe tolong bawakkan saya ke klinik sebab nak check ketiak. hahahaa. rasa macam ada ’something’ je. tanpa banyak soal, cik abe pon bawakkan. masa kat klinik, saya dah berpakat dengan staff klinik. asalnya nak check biasa je. sekali dia ’offer’ suruh scan le pulak..

staff: "u tak nak scan ke tengok baby u.."
Su: "ada ke.."
staff: "mestilah ada u dah delay period banyak hari kan.."
Su: "ye tapi saya takut kiciwa ke apa nanti sebab dah lama saya tunggu. 6 tahun tau.."
staff: "tak apa, u ambil ini UpT, pergi toilet buat test dulu. nanti bagi dekat saya semula ye.."
Su: "oke, tapi suami saya tak datang lagi ni.."
staff: "tak pa, nanti dia datang i suruh dia masuk bilik doktor terus.."
Su: "oke.."

Poliklinik Subasri Sri Rampai, doktor & staffnya yang jadi saksi, dorang yang mengesahkan saya hamil


Saat tengok gambar scan ni air mata saya laju je mangalir kat pipi. memang tak sempat nak tahan. cik abe pulak masih blurrr.. hahaaaa.. 

Terima kasih Ya Allah.. 

Masuk keta dapat hadiah dari cik abe.. ihik *_________*


Previous
Next Post »
28 Komentar untuk "Percayalah.. Percayalah.. Percayalah.. ^^"

Ya Allah terharukan...sekian lama menanti...bila dh pregnant memg rasa mcm mimpi aje..

Syukur Alhamdulillah. Jagalah anugerah Ilahi itu dengan sebaik-baiknya...

Ayat 'Doakan saya pregnant' kat atas tu boleh ditukar 'Doakan kandungan saya sihat dan sempurna'... hehehe

:)

Asslmkm.. Ciksu prgnt kmbar ke? Mcm ada 2 je..

tahniah ciksu... so happy for you!! :-).. nak nangis air mata gembira ni...

syukur sgt...
take care ke dear :)

Tahniah ye CikSue....rezeki zuriat setelah 6 tahun.....inshaAllah, doakan kami2 ni menurut jejak langkah CikSue tak lama lagi....6 tahun tunggu, berbaloi rasanya...

Salam lebaran...selamat hari raya akak...wah,tahniah...tahniah sangat2...take care yea...

thniah ! jaga diri yer,doa byk2 semoga bby selamt..lama tggu tu, yg penting jga diri tau

Tahniah!!! Nak baby dust sikit..bulan 10 nanti masuk 6 tahun anniversary..dan 6 tahun juga ttc...take care... ♥

Ya Allah seronoknya QR... saya pun menangis sama baca berita gembira ni... alhamdulillah... rezeki Allah bagi... tahniah to both of u.. n please take care ya QR... saya doakan kandungan QR baik2 saja... insyaAllah...

syukur.. akhirnya tiba juga rezeki ni kan jga elok2 ek...

Tahniah cik sue......okje tumpang gembira tau......mana taknya okhe ikut perjalanan usaha cik sue nak dpt baby tanpa pernah jemu....Tahniah cik sue....Alhamdulilah akhirnya Allah perkenankan....
Nak tau jugak okje apa hadiah cik abe tu hehe...

Baru komen tp ilek huhu....
Cik Sue okje percaya! Tahniah cik sue okje pun tumpang happy sebenarnya... Dari dulu lagi okje ikut cite cik Sue yg berusaha sungguh nak dptkan baby dan akhirnya Allah perkenankan...Jgn lupa buat sujud syukur!
Cik sue.....okje nak bizi body sikit ni hehe apa hadiah cik abe bagi tu?

Allahuakbar! jijah pon terharu baca kak.. begitu la rasa bila jijah pregnant dulu lepas setahun kawen..
syukur Alhamdulillah rezeki kak. jaga kandungan baik2 yer kak. jgn lasak2. jijah doakan akak di ermudahkan hingga bersalin nanti

Ye ye sy percaya, alhamdulillah allah makbulkan doa cik su

Ciksu, Ros pulak yang sebak bila baca entry ciksu ni.. tumpang happy untuk ciksu.. tahniah lagi untuk ciksu dari Ros.. Alhamdulillah...
Doakan untuk Ros pula yer :)

Alhamdulillah...happy for u dear...alamak..husna terlambat dpt berita gembira la ni yer..take care dear..

ya allah sy sedih sgt...tumpang gembira utk ciksu dan suami...tahniah dari sy...syukur alhamdulillah....itu sj yg mampu sy ucapkan..sy pun jd speechless!

Assalamualaikum ciksu, alhamdullilah.dulu ciksu suka komen kat entri2 sheila pasal pregnancy. siapa sangka, sampai sudah giliran ciksu rasai nikmat mengandung.. alhamdullilah. berkat kesabaran kalian suami isteri. Allahurabbi.. syukur sangat kak.. semoga selamat semuanya. amin...

selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin ~~~

moga semuanya selamat. serius cakap kalau dekat memang saya dah peluk awak dah ciksu :)

Masa baca entri-entri Ciksu nak dekat-dekat raya tu lain macam je bunyinya. Tapi yalah, antara pasti dengan tidak. Bila dah tahu ni, seronok pulak rasanya. Macam MD pulak yang pregnant lagi. Apa-apa pun tahniah ya, Ciksu.

Penat ni scroll entri nak tahu dah berapa bulan. Napa ni Ciksu, habaq jelah ke saya tertinggal keretapi lagi ni? Orang semua dah tahu saya tak tahu!

Alhamdulillah. Teruja plak baca ni ciksu. Impian bergelar ibu menjadi kenyataan. Selamat menempuh 40 minggu nan indah. Jaga diri bebaik. Jgn lasak2 sangat. Tak sabat nak tgk baby ciksu ☺☺

semoga Allah permudahkan urusan kehamilan dan kelahiran bayi ciksu.

tahniah sue... subhanallah, hebat sungguh kuasa Allah. Kun Fayakun!!

Ya Allah cik Sue, bergenang air mata, happy sesangat..
Dapat faham perasaan cik Su bgaimana indahnya sebuah penantian

Alhamdulillah... Eh, dh ramai yg berjaya dlm TTC ni...

Wahhhh tahniahhhhhh... alhamdulillah... kite ketinggalan berita gembira ni..n kite yang rase sangat2 teruja jugak... tahniah22

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF