Sesungguhnya rezeki anak-anak ini ^^



Ye, itu yang saya amalkan. saya memang sukakan budak2. 

itu sebab masa kerja di TABIKA KEMAS saya dah BERNIAT AWAL2 TUJUAN SAYA KERJA DI SITU. 
KEBETULAN PULAK ADA SORANG KAKAK TU TENGAH MENGANDUNG. KALAU UOLS NAK TAHU BOLEH DIKATAKAN SELEPAS KAKAK TU HABIS PANTANG,  DIA DATANG KERJA. SETIAP HARI SAYA DIBERI PELUANG UNTUK MANDIKAN ANAK DIA.. HARI2 OK. TAK PERNAH MISS..

Selama itu jugalah cikgu2 di tadika selalu SEBUT 

"IN SHAA ALLAH TAK LAMA LAGI TU.. ADA LA REZEKI SU PULAK.."

DALAM MASA YANG SAMA JUGA ADA 2 ORANG CIKGU TADIKA TENGAH MENGANDUNG SELEPAS TU. SAYA ADA BAGITAU DALAM ENTRY INI.

KEBETULAN DUE DATE KEDUA2 ORANG CIKGU TU IALAH JANUARI 2014 & MAC 2014.

KAK NOR PON SELALU CAKAP..

"IN SHAA ALLAH.. 
LEPAS CIKGU IKA  BERSALIN..CIKGU ANI PULAK.. LEPAS CIKGU ANI.. SU PULAK..''
KATA2 KAN SATU DOA.. BILA DAH HARI2 DILAFAZKAN.. IN SHAA ALLAH.. ALLAH MAHA MENDENGAR.. 

ALHAMDULILLAH.. ALHAMDULILLAH.. ALHAMDULILLAH.. 




Rezeki anak2 di TABIKA KEMAS tempat saya bekerja.




Damia anak Tok Hasrul. ramai yang kata ini anak saya sebab ada iras2 saya katanya.

ini pon rezeki Damia juga. saya memang rapat dengan dia aje masa pi Langkawi hari tu. 
sampai ke bilik tidor la kami bermain. Mia memanjang je berkepit dengan saya ^^



Ini Iman.

 anak Kak Ina yang selalu saya mandikan tu.
 bulan Ogos nanti genap setahun :)



Previous
Next Post »
22 Komentar untuk "Sesungguhnya rezeki anak-anak ini ^^"

Syukur banyak2 ada juga rezeki walaupun kena tunggu 6 tahun. InsyaAllah lepas ni pasti berderet anak2 ciksu ni. Hha.. kan? Bila baby nak keluar ni? Kalau 3hb samalah lahir dengan aunty, kalau 7hb sama dengan Abang Nazif ni.. semoga selamat semuanya ya..

Alhamdulillah.. Kata kata adalah 1 doa kn ciksu.. :)
Nti ciksu dh deliver bgthu ye.. Mna thu ada sesuatu tuk baby ciksu.. :)

Alhamdulillah.. Berkat kesabaran n doa semua.. Jaga diri n kandungan elok2 k..

Betul kata AN tu... dan dah byk berlaku pun....tunggu nak dapat nak punyalah lama tp sekali dapat terus ramai...mcm kawan okje tau cik sue...
Sue ni mesti penyayang orgnya kan......untuk mak bebudak tadika tu

in shaa Allah!
pasti akan ada rezeki buat CikSu nti.aminnn =)

yg penting jgn pernah putus asa,sepupu Ai genap 9 thn kawin br dpt baby CikSu..bygkan betapa gembiranya depa =)

ciksue nak tgk perut!! :P
nak dekat due dah rasanya ni kan? bestnya

kak su.. eh cik su.. tahniah! jijah baru buka blog.. syukur Alhamdulillah.. happynya jijah dengar kak.. jaga diri baik2 yer kak.. jaga kandungan juga

Alhamdulillah,,, rezeki :) happy tau..

Alhamdulillah mmg kata-kata tu satu DOA..

Alhamdulillah akhirnya melekat jugakan segala usaha berbaloi

syukur Alhamdulillah.. semoga dipermudahkan urusan semuanya..

tatau nak cakap ape lagi. sebab sebak gembira tak habis lagi ;)))))))))) alhamdulilah Allah maha mendengar maha memberi :)

alhamdulillah..
ini kerana Dia mengetahui sekarang adalah waktu terbaik buat ciksu menjaga amanahNya..
take care ye

Walaupun lama menunggu akhirnya termakbul jua hajat di hati. Lepas ni Ciksu, berderet-deretlah pulak hendaknya. Bagus dapat umi sebaik dan penyayang macam Ciksu ni. Ingat tak macam sepupu saya? Lepas satu keluar, ada 4 lagi menyusul walaupun terpaksa menunggu bertahun lamanya.

hehe..dah mcm bidan kg dah cik su ni..mandikan ank kwn tetiap ari..berkat la tu akhirnya lekat gak kan cik su!!!

sblm tau pegnen dl pon sibuk dok jg anak sdara.memula k.ipar no.3 bsalin bln 11.pstu bln 1 k.ipar belah suami smpai org igtkn anak sndiri.bw p kinik check kuning bgai.mak dia dok rumah.ms blk dr spital memula tu pon mak mertua soh dukung ambik berkat.sbln lps tu ngandung

untung la ciksu, nanti dah ada anak ciksu dah biasa deal dgn baby, cara nak mandi dan uruskan baby. kredit to you la kan.

kata2 positif dan perangsang org sekeliling serta doa ciksu juga dan paling penting izin Allah jualah yg memberi rezeki kepada ciksu. syukur. saya tumpang gembira.

kan... sedikit sebanyak membawa berkat hasil usaha tu kan.

Alhamdulillah rezeki kan sue...yg pntg niat n usaha

Alhamdulillah... Allah lebih tahu kn... Tapi satu ikhtiar juga..

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF