Uols memang sporting la..

Mmmm, macam tau tau je kan.. sayang korang ketat ketat hoccay :)

Jom kita tengok komen komen yang sporting ni.
 komen komen ni ditinggalkan dalam entry ALHAMDULILLAH & Demam + sakit tekak + selsema. serius saya tak da la highlight atau pon bagi hint tentang situasi saya masa tu tapi naluri keibuan yang ada dalam hati mereka mereka membuatkan mereka macam tahu tahu je apa yang sedang saya lalui. hihi. so sweet la. 

Antara komen komen yang ditinggalkan dalam,

 Entry DEMAM + SAKIT TEKAK + SELSEMA berkaitan dengan situasi saya sebelum pergi ke event DATO' SITI lagi sebenarnya.
saya ada cakap yang saya sekarang memang tak boleh duduk dengan persekitaran berhawa dingin. 
ntah kenapa, jadi cepat sejuk & lemah je. 
kalau pi shopping pon tak larat dah nak tawaf.



Seterusnya entry ALHAMDULILLAH di tulis pada 26/1/2013. mengikut dari apa yang saya kira, masa ni dalam proses nak masuk TRIMESTER KE 2 dah.
Alhamdulillah... itu lah kaitan entry ALHAMDULILLAH. 






Masa tu saya dalam proses nak baik dari ALAHAN & PENING PENING LALAT. 
SYUKUR PADA ALLAH SWT KERANA TELAH MEMBERIKAN PELUANG KEPADA SAYA UNTUK MERASAI SENDIRI SAAT SAAT ALAHAN, MUNTAH, PENING & MENGIDAM :)

Sebenarnya kan Sis Yana a.k.a Masha & Nazirah dah lama perasan tau.. hihi.. 
Dorang dah mula perasan masa saya bagi hint dalam entry KEK COKLAT KUKUS.. kalau nak tengok apa hint yang saya nyatakan tu boleh la klik link tu.. hihi. 




Maksud hint tu sebenarnya ialah period saya dah delay 8 hari..
 TAK PERNAH OK DELAY SAMPAI BEGITU LAMA. PERNAH JUGA LA DELAY SELAMA TU MASA MULA MULA KAWIN  DULU..
KATA ORANG PERUBAHAN HORMON LEPAS KAWIN, SAYA PERNAH TEGUR & CITER DENGAN MEMBER TERDEKAT.. TUP.. TUP.. ESOK TU PERIOD MAI LA PULAK.. SO, KALI NI MEMANG TAK TEGUR. INGAT KENANGAN LAMA. HIHI. CIK ABE PON ASYIK LE DOK CALL TANYA DAH PERIOD KE BELOM. 

Perasaan?
 Ntah.. tak pikir sangat, lagipon saya kan sibuk pi kenduri akad nikah la, kak long bertunang la, kendian sambung kenduri member bertunang la, pastu pi sana, pi sini.. memang agak bizi, so, serius memang tak pikir apa apa pon. 




Previous
Next Post »
17 Komentar untuk "Uols memang sporting la.. "

Asslmkm ciksu.. Sy pn masa mula2 nak thu prgnt mcm tu jgk. Xleh kna sejuk sikit. Sekalipun angin kipas.. Pastu bdan xbape shat.. Time entry ciksu ni sy x bca pn agknya kn.. Sbb nya sy pun tgh mabuk2.. Hehe

urmm..tahniah ciksu...moga semuanya berjalan dengan baik dan lancar..klik nuff duit raya baby..hihi

Instinct mereka yang pernah alaminya..

BTW tahniah sekali lagi ye, take care dan semoga dipermudahkan.

hihiihi orang banyak pengalaman, tu yang dorang boleh detect tu yer.

hihi alhamdulillah berkat doa dan usaha akhirnya menanti kehadiran org baru

Alhamdulilah saya mula perasan masa ciksu duk mengidam itu ini. pastu masa boss epyhra tak bagi teruskan produk dorg ;)

alhamdulillah.. seronok jijah dengar ciksu pregnant. berkat kesabaran..

gembira dq dgaq berita ni..Alhamdulillah..banyakkan rehat ya :)

Ciksu ni bikin gempar betullah. Ni nak beritahu kat Ciksu, masa anak kedua dulu dah nak masuk 4 bulan baru saya perasan period dah 2 bulan tak datang. Baru terhegeh-hegeh buat test. Terus confirmed positif. Lagilahkan teruknya saya ni...

Rakan2 kat alam maya ni mmg sangat +ve... kadang2 aura mereka boleh buat kita naik semangat... kan?!

Ciksu, inat tak entry cameron ciksu tu?. Ros macam dapat agak sebab tengok perut ciksu lain je. tapi ciksu cover pula perut tu dengan tulisan(edit) hihi.. takut nak gitau, takut salah masa tu :0 apapun Ros gembira sangat!!!

Alhamdulillah.. Doa dr mereka yg perihatin..

Inilah indahnya persahabatan alam Maya kan. Kita berkongsi rasa sebenarnya.
Take care yeapppyeappp ciksu

Assalamualaikum ciksu, samalah macam sheila dulu. tiap kali period lambat sampai kadang tu 2-3bulan sekali je mai. terus fikir cam nak buat upt. tapi bila dah tak fikir pasal ni, alhamdullilah. Allah beri kejutan istimewa buat kami. syukur sangat. tak sabar tengok baby ciksu. boleh kawan dengan Adam ~~~

kami semua mendoakan ciksu yg terbaik lani Alhamdulillah Tuhan dah makbulkan doa kita semua amin ;p

aku je tak dapat tangkap maksud...

untung ada kwn kwn yg prihatin kan

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF