Tudung kanak-kanak


Cenderahati dari Vietnam & Sabah

alahai bercinta sungguh le nak siapkan entry bersalin.. sedangkan Yuyu Zulaikha pon dah selamat bersalin.. begitu juga Nurul Syuhada Nurul Ain pon dah bersalin. dapat anak kembar pulak tu :) Cik Epal pon dah disahkan mengandung..

seronok je dengat berita gembira ni.. alhamdulillah tahniah buat kesemuanya.. buat rakan2 yang masih berusaha teruskan doa, usaha, ikhtiar & tawakal.. jangan sesekali putus asa. Allah ada :) 

 sebenarnya saya buat entry ni saje je nak kaborkan pasai hadiah pemberian dari cik ai .. hadiah ni cik ai pos sekali dengan kacang teratai vietnam hari tu.. 
oh ya, sebut pasai kacang teratai vietnam tu kan, saya baru je rasa. mak saya kata boleh makan. so, apa lagi ngap la kan. hihi. sekadar merasa. 

apa rasanya?? 
rasa lemak2 kacang je la. tak da sangat perasa tambahan yang ditambah rasanya.. 

cer tengok ni, siap ada nota cinta lagi dari cik ai untuk saya ;p



cik ai bagi beg duit syiling, key chain & Fridge Magnet
saya suka beg duit syiling tu. cantik & kemas je hasil ukirannya.. 

terima kasih cik ai ^_~

30 Comments

  1. Alhamdulillah... rezeki teman alam maya yg indah terasa di hati..

    ReplyDelete
  2. bestnya..memang cantik beg duit syiling tu.. :)

    ReplyDelete
  3. comel beg duit syiling tu =)

    ReplyDelete
  4. TAkper Ciksu,,, penantian bertahun kot, kalau saya pun memang tak renggang ngan dak Tipah ni langsung, so faham sangat la keadaan ciksu hihihi. enjoy ur time :Dmiss u tho.

    ReplyDelete
  5. wah bestnya dapat hadiah dr cik AI

    ReplyDelete
  6. bestnya dpt gift.
    kacang teratai tu sedap kan...pernah mkn sekali jek

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah..
    Syok dengar mereka2 di beri zuriat awal.. :)
    Smoga ada rezeki untuk ku jua, aminn :)

    ReplyDelete
  8. best nya dpt gift ciksu mna pic bb ;)

    ReplyDelete
  9. Asslmkm ciksu.. Alhamdulillah.. Rezeki.. ;)

    ReplyDelete
  10. aida lom ada fm vietnam lagi...
    hmmmm sape nak kirim ni ekk :)

    ReplyDelete
  11. comel beg syiling tu. Sulam lagi tu. Cntik la.

    ReplyDelete
  12. Tahniah, Ciksu. Ni dah habis pantang apa lagi. Bila nak showing off permata hati? ~_^ Saya nampak kat favicon blog Ciksu ni dah ada gambar baby. Sahlah tu anak dara. Eh, anak dara ke anak teruna ni, Ciksu?

    ReplyDelete
  13. salam ciksu.. :D.. lady ke sini.. dah lama xjenguk ciksu.. ciksu apa khabar skrg? :D.. hrp2 ciksu x lupekan lady lg..

    ReplyDelete
  14. ciksu, ciksu dh ade baby ek? tahniah ciksu.. huhuhu.. lame bebenor lady x jenguk isni.. huhuhuhu.. sorry ciksu..

    ReplyDelete
  15. Ramainya da pregnent... huhuhu... bestnya dpt buah tangan dr vietnam...

    ReplyDelete
  16. kan sama la kita bila mama kata boleh makan, terus masa tu jugak bukak dan makan mihmihmih

    ReplyDelete
  17. salam ciksu..
    lawo cenderahati..
    alhamdulillah.. tahniah :)

    ReplyDelete
  18. Tahniah buat mereka yg bakal dan sedang menjadi ibu.....
    Rezeki jangan ditolakkan Sue ....tambahlah koleksi yek

    ReplyDelete

  19. Pre order original Bagelen Kartika Sari fresh dari Bandung whatsapp dazlina 0192633431

    ReplyDelete




Ya Tuhanku, berilah aku dari sisi Engkau seorang anak yang baik. Sesungguhnya Engkau Maha Pendengar doa

Allahumma aamiin aamiin aamiin ya Rabbal alamiin