MAHA 2014 Kembali lagi..

setelah 2 tahun menanti akhirnya MAHA 2014 kembali lagi :-)
MAHA 2014 bermula pada 20/11/2014 hingga 30/11/2014.. selama 10 hari. kalau dekat dengan rumah, mau hari2 saya dok ulang pergi ni :D

kenapa mesti hari2 pergi?
sebab bagi saya bukan mudah nak meronda keseluruhan tapak MAEPS, UPM SERDANG tu. besar kot. sehari pon belom tentu habis meronda keseluruhannya. setiap tapak lain2 pamerannya. kalau tak pergi rasa macam.. alahai, ruginya.. 

Kenangan MAHA 2012 Part 1Part 2 & Part 3

cer tengok tapak MAHA 2012 


 rasa2 boleh habis ke sehari kalau nak meronda keseluruhannya. 

kawasan dewan dan tapak popular dish(PD)

yang sebenarnya kan, untuk tahun 2014 ni saya belom berkesempatan lagi nak pergi. in shaa Allah, kalau dapat pergi.. tempat pertama nak tuju ialah ke tapak pertanian.. nak bergambar dengan labu gergasi.. itupon sebab 2 tahun lepas tak sempat nak meronda sebab hujan. kalau ada rezeki tahun ni, dapat la kot. 

memandangkan tahun ni dah ada si kecik, so, kena pandai2 rancang kalau nak ke MAHA 2014.. penting untuk keselesaan bersama terutamanya buat permata hati kami tu nanti. cuaca sekarang pulak tak menentu. kejap panas, kejap hujan..

apa2 pon MAHA 2014 akan tetap dikunjungi.. semoga dipermudahkan.. in shaa Allah :) 

 ada antara uols yang dah pergi MAHA 2014 ke ??? 
jom la kongsi2 apa yang menarik untuk MAHA 2014 ni.. 

Previous
Next Post »
19 Komentar untuk "MAHA 2014 Kembali lagi.. "

Asslmkm ciksu.. Beruntungnya dpt ke sana..

Klu xde aral g maha 29 ni....;-)

tak berkesempatan lagii nak pergi :)

Salam kenal...singgah sini n terus folow...

Kelmarin sy ke putrajaya lalu sini...teringin sgt nk singgah namun apakan daya...xlarat dh nk bpanas2 n bsesak2...huhu...

bestnya kalau dapat g.. takpernah kot g MAHA ni

menarik MAHA ni.. tapi kena tunggu keledek 4 orang tu besar sikit.. tak larat nak berlari lari anak kejar diorang.. haha

tahun ni tak pegi kot.. 2thun lpas pegi pun kawan ajak.. hehe

insya Allah ahad ni akak ke MAHA jgk...bwak FIl sbb dia nk cari orked =)

akak tak pernah pergi walo dekat ngan umah....tgk le kalo rajin kali ni leh gak singgah2...tgk2 produk iks yg okey kan....support barangan org kite....

Tak pergi pun, Ciksu. Yang lepas pun tak pernah terjah. Saya ni bila ada event macam ni memang malas nak bersesak. Nak bawa anak-anak yang dah besar tu pun malas.

kita p MAHA
tapi x tawaf semua tempat la
tak larattttttttt

Xpernah smpai lgsung.. ye la kita duk kat trg.. jauh jgk nk kesana.. msti kna bk ct berhari

tahun ni tak berkesepatan nak pergi...2 tahun lepas sebab masih study di upm banyak kali jugak nana pergi ..memang tak puas :)

p/s : ciksue g nanti snap2 gambo dgn sicomel ye ^^

Tak pergi la ciksu. Tak berani nak pergi tempat ramai org nanti stress.

Wah.. Bestnya.. X berpeluang lagi nak pergi..

klu gi sini mcm2 kita bleh tau kan??

gigihnya cik sue walaupun ada baby ...

Teringin nak pegi.. Tapi dulu ddk dekat pun tak sampai juga.. Malas nak bersesak sesak

saya tak penah sekali pun pergi MAHA ni
walau hati ada keinginan =)

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF