Tudung kanak-kanak


Majlis Walimatul ’Urus Perdana

chakkk :D


selamat pengantin baru 

alhamdulillah :) 
my bff bernikah pada 24/11/2014 di bawah anjuran Asnaf Baitumal Majlis Agama Islam Wilayah Persekutuan. seramai 20 pasangan yang diakadnikahkan pada pagi tadi di Masjid Wilayah Persekutuan, Jalan Duta.. 

meriah, seronok nengoknya.. 

sesak

yang paling menarik ada satu pasangan muda yang terpilih untuk diakadnikahkan sendiri oleh Mejar Jeneral Dato’ Seri Jamil di atas pentas dewan utama.. 
pasangan ni muda lagi. pengantin lelaki baru berusia 19 tahun. mereka juga dapat hadiah wang tunai juga. berapa jumlah dia erkk??? mmm... lupa pulak. maklum le dengar sepintas llu je pagi tadi. 

wajah2 kegembiraan my bff dengan suami beliau 

 Mejar Jeneral Dato’ Seri Jamil Khir menyampaikan cenderamata buat pengantin2 

pengantin bersama mak tersayang

alhamdulillah..
tahniah buat my bff nurul akmar binti yusuff bersama pasangannya badrul..
semoga jodoh kalian berpanjangan hingga hujung nyawa & sentiasa dibawah lindunganNya. aamiin. aamiin. aamiin 

selamat pengantin baru

Dewan Pernikahan Masjid Wilayah Persekutuan, Jalan Duta 

 bulan 12 nanti saya ada 4 jemputan kenduri kawin. 6/12 rumah pak menakan. 7/12 rumah my bff yang ni, 22/12 lagi sorang my bff & 27/12 rumah sepupu. wahhhhh.. wahhhh.. nampak gayanya kenyang le balik kampung nanti makan nasi nuri :)

acaner dengan uols, banyak ke dapat jemputan kenduri kawin musim cuti sekolah ni???






19 Comments

  1. Bagus jugak program mcm ni. Sama mcm mjlis pernikahan ofismate dlu, beramai-ramai. Semua support oleh penganjur tu..

    ReplyDelete
  2. cuti ni mmg bnyk jemputan kenduri huhuhuhu .....

    ReplyDelete
  3. tahniah untuk pengantin. semoga berkekalan ke Jannah :)

    ReplyDelete
  4. ciksue!lamanya nana xsinggah siniiii......wah,bestnya kawen reramai...nanti majlis nana ciksue mai eh^^

    ReplyDelete
  5. wah bestnya mcm ni..mesti meriahkan

    ReplyDelete
  6. byk jugak....sampai habis cuti sekolah. kena cari baju le ni kisahnya....

    ReplyDelete
  7. Banyak jemputan, cikna de 3jmptn... insyaAllah klu xde aral nk g...;-)

    ReplyDelete
  8. oooo ni yg nikah ramai2 tu yer..best2..meriah

    ReplyDelete
  9. Kiranya memang kenyanglah makan nasi minyak majlis kahwin bulan Dis ni ya, Ciksu ^_^

    ReplyDelete
  10. Bagusnya program macam ni. Tahniah utk kawan ciksu tu.

    ReplyDelete
  11. mesti meriah....Tahniah utk kwn cik sue ek

    ReplyDelete
  12. tahniah buat sahabat ciksu..moga berbahagia hendaknya

    ReplyDelete
  13. Xde byk jemputan kenduri pun. Pahang ni hujung² tahun biasanya banjir.. Org xberani nak buat kenduri..

    ReplyDelete
  14. tahniah buat kawan QR ye
    cuti sekolah ni memang banyak juga jemputan
    tapi ditambah pula dengan musim hujan
    susah juga nak memenugi undangan

    ReplyDelete
  15. Selamat pengantin baru buat mereka.

    ReplyDelete




Ya Tuhanku, berilah aku dari sisi Engkau seorang anak yang baik. Sesungguhnya Engkau Maha Pendengar doa

Allahumma aamiin aamiin aamiin ya Rabbal alamiin