Majlis Walimatul ’Urus Perdana

chakkk :D


selamat pengantin baru 

alhamdulillah :) 
my bff bernikah pada 24/11/2014 di bawah anjuran Asnaf Baitumal Majlis Agama Islam Wilayah Persekutuan. seramai 20 pasangan yang diakadnikahkan pada pagi tadi di Masjid Wilayah Persekutuan, Jalan Duta.. 

meriah, seronok nengoknya.. 

sesak

yang paling menarik ada satu pasangan muda yang terpilih untuk diakadnikahkan sendiri oleh Mejar Jeneral Dato’ Seri Jamil di atas pentas dewan utama.. 
pasangan ni muda lagi. pengantin lelaki baru berusia 19 tahun. mereka juga dapat hadiah wang tunai juga. berapa jumlah dia erkk??? mmm... lupa pulak. maklum le dengar sepintas llu je pagi tadi. 

wajah2 kegembiraan my bff dengan suami beliau 

 Mejar Jeneral Dato’ Seri Jamil Khir menyampaikan cenderamata buat pengantin2 

pengantin bersama mak tersayang

alhamdulillah..
tahniah buat my bff nurul akmar binti yusuff bersama pasangannya badrul..
semoga jodoh kalian berpanjangan hingga hujung nyawa & sentiasa dibawah lindunganNya. aamiin. aamiin. aamiin 

selamat pengantin baru

Dewan Pernikahan Masjid Wilayah Persekutuan, Jalan Duta 

 bulan 12 nanti saya ada 4 jemputan kenduri kawin. 6/12 rumah pak menakan. 7/12 rumah my bff yang ni, 22/12 lagi sorang my bff & 27/12 rumah sepupu. wahhhhh.. wahhhh.. nampak gayanya kenyang le balik kampung nanti makan nasi nuri :)

acaner dengan uols, banyak ke dapat jemputan kenduri kawin musim cuti sekolah ni???






Previous
Next Post »
19 Komentar untuk "Majlis Walimatul ’Urus Perdana"

Bagus jugak program mcm ni. Sama mcm mjlis pernikahan ofismate dlu, beramai-ramai. Semua support oleh penganjur tu..

cuti ni mmg bnyk jemputan kenduri huhuhuhu .....

tahniah untuk pengantin. semoga berkekalan ke Jannah :)

ciksue!lamanya nana xsinggah siniiii......wah,bestnya kawen reramai...nanti majlis nana ciksue mai eh^^

wah bestnya mcm ni..mesti meriahkan

byk jugak....sampai habis cuti sekolah. kena cari baju le ni kisahnya....

Banyak jemputan, cikna de 3jmptn... insyaAllah klu xde aral nk g...;-)

oooo ni yg nikah ramai2 tu yer..best2..meriah

Kiranya memang kenyanglah makan nasi minyak majlis kahwin bulan Dis ni ya, Ciksu ^_^

Bagusnya program macam ni. Tahniah utk kawan ciksu tu.

mesti meriah....Tahniah utk kwn cik sue ek

tahniah buat sahabat ciksu..moga berbahagia hendaknya

Xde byk jemputan kenduri pun. Pahang ni hujung² tahun biasanya banjir.. Org xberani nak buat kenduri..

tahniah buat kawan QR ye
cuti sekolah ni memang banyak juga jemputan
tapi ditambah pula dengan musim hujan
susah juga nak memenugi undangan

Selamat pengantin baru buat mereka.

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF