Gulai Daging Batang Pisang Lagi ^__________°

perkenalkan inilah Gulai Daging Batang Pisang


Ya Allah memang sedap tak terkata kalau dapat jamah Gulai Daging Batang Pisang ni tau! 
memang sedap dan membuka selera kalau dapat makan. nak-nak pulak dapat cicah dengan sambal belacan. perghhhh!! tak toleh tengok member sebelah dah baq hang ;’)
balik rumah pon dok teringat-ingat je dengan Gula Daging Batang Pisang !!
bukan senang nak dapat makan Gulai Daging Batang Pisang ni.. nak-nak makan masa kenduri kendara. lain macam sedapnya kan :) 

selain itu ada kerabu umbut, ulam cabai, ayam goreng berempah.
 menu sampingan ada bihun sup :) 
kesemuanya sedap-sedap belaka.

kenduri sapa ni?? 


my bff le.. dah selamat menjadi isteri kepada safuan.. alhamdulillah.. 
nak dijadikan cerita my bff ni siap booking saya suruh jadi pengepit dia tahun ni.. tapi tu la kan sesungguhnya Allah Maha Mengetahui.. 
rupa-rupanya tak dapat sebab saya dah ada baby.. 
 memang saya tak tahu pon masa tu dah "ada isi" :-)


buah tangan buat tetamu
macam-macam dok ada


selamat pengantin baru
selamat menempuh dan menjalani kehidupan baru bersama suami
doa saya semoga jodoh Nur Ashana dengan Sufian kekal bahagia hingga jannah
aamiin :)

pengantin baru vs pengantin lama. ihik :’)


Previous
Next Post »
21 Komentar untuk "Gulai Daging Batang Pisang Lagi ^__________°"

sedapnyaa ciksu dapat makan lauk kenduri lagi. sekarang ni musim hujan nak gi kenduri pun malas. hahahah :P

sedapnya ciksue..dah lama tak makan ni..kenduri kendara kat kampung pon dah jarang jumpa sebab banyak guna khidmat katering kan..

nasib tak ngidam tau..

salam pagi qaseh,

kenduri negeri mana tu? Kalau area trg, gulai kawah je.. tk pernah rse gulai daging batang pisang..

camne ye rasenye?

selamat pengantin baru utk kawan su... akak x penah makan gulai batang pisang..... mesti sedap kan tengok pn cukup menyelerakan...

Adusss....sedapnya gulai btg pisang

selamat pengantin baru kepada bff :)

saya duk kedah ni baru reti mkn camni.. hihi

mmng best lauk daging pinang tu siap tambah nasi kot hihihi.. apapun tahniah buat bff ciksu. :)

huii... mmg sedap... tapi mak suruh pntang smpai setahun... sejuk dan sakit urat mak kata...

Assalamualaikum ciksu.. tak pernah makan ler. hehehe ehh bestnya bff dah kawin. yeayyy ~~~

selamat pengantin baru buat kawan :)

gulai batang pisang selalunya paling pemes dekat kedah hihihihi

**aah mydin kt alor mengkudu tu

shanaaaaa wah cantik nye....panjang jodoh depa ek..dlu msa dok sebilik hahhaha panjang kisah depa ni

Pnh dgr lauk ni.. Tp xkena mkn.. Mcm sedap..

gulai batang pisang tu yang menarik tu =)

sy ni tak pandai makan gulai batang pisang.sedih kan.hehe

Selamat pengantin baru buat mereka.

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF