KL Y.E.S Fest 2014

sempat pergi KL Y.E.S Festival 2014 di Putra World Trade Centre (PWTC) 
yang berlangsung pada 19, 20 & 21 Disember 2014

menarik.. tertarik..
macam-macam ada..
pilih aje apa yang nak diborong..
ada jubah, dress, shawl, makanan, minuman tambahan, headband..
stress la nak sebut semuanya.. banyak sangat kot.. 

sebelum dibenarkan masuk ke dalam dewan..
 kena la isi borang dulu, pastu dapat cop mohor macam kat bawah tu.. 
baru le dibenarkan masuk..
andai kata uols tak isi borang, tak da cop mohor ni makanya tak boleh le masuk.. 
isi borang tu percuma je.. 


singgah labur duit di booth 4026 ni je.. 
booth LOVELY RANIA ARISSA..


booth 4024 & 4025 milik Leuniey Natasha..

 Leuniey Natasha Hijab


Kaylena Beaute..

booth lain just lalu lalang cuci mata aje.. hihi..
retis pon ramai yang buka booth..
ada Adam Khori, Siti Nordiana, Memey Suhaiza, Shaheizy Sam
Mawi & Ekin

sesak sesangat.. sampai berjalan pon berlaga bahu la.. semuanya boleh buat pengunjung rambang mata.. selalu dok beli online, sekali dapat pilih depan mata.. habis la.. memang boleh kering dompet tu haaa.. 

oke.. tu je la nak habaq..
oppppsstt lupa pulak hujung minggu nanti
27&28 Disember 2014
Vendeur Festival di MATRADE 
10 pagi - 10 malam 
bye :’)



Previous
Next Post »
14 Komentar untuk "KL Y.E.S Fest 2014"

mujo x pg.. kalau x mmg rambang mata jugak.. tergoda...

banyak artis bukak gerai kan ciksu :)

Siap kena cop mohor ye nak masuk.. cik su x ambk gambr dgn artis jgk ke?

vendeur festival kt opis kita nnt. hehehe. tapi tatau la nak pegi ke x, sure ramai giler org..huhuhu

bestnya.. boleh gambo dgn retis hehe

Tempat2 macam ni kalau tak tahan nafsu, memang duit main hulur je. Lagi laju dari air..Nasib baik mel ni jauh, kalau tak mau join sekali bersesak2.uhuu

rajin benor jenjalan sambil bawa anak kecik.. hehe... kalau sy x snggup...

mesti banyak nursing dress kan huwaaaaa

sian bb dlm pic tu nmpk mata jek hehhe..klu dh gi tmpt camgitu mmng lebur la duit hehhe rambang mata

gambar atas sekali tu cik su dengan anak ke
awat nampak mata aje si anak tu =)

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF