Kuala Kangsar banjir

dapat gambar-gambar ni daripada cik abe. orang kuale katanya :)  air sungai perak melimpah naik sampai ke lembah.. sesiapa yang pernah singgah di Lembah, Kuala Kangsar ni tahu la kedudukannya macam mana kan.. rata-rata di lembah terdapat kedai yang menjual hasil tangan seperti bakul, sangei, beg, kerusi rotan, bantal kekabu, labu sayong serta deretan kedai makan.

macam tak sangka je..cer tengok ni

 ni kawasan arena square. selalu ada jualan bila musim perayaan dan bulan ramadhan, 

 ini pulak jalan nak ke lembah 
berdekatan dengan bulatan jam besar

 haa.. nampak tu rezeki juga
siap dapat ikan lagi
sekali pandang macam ikan patin je

 ini pulak kawasan jualan bantal kekabu, kacip & labu sayong
nampak tak dibelakang nun haaaaa. 
cuma nampak lambaian pokok je
itulah sungai perak..

di laluan deretan kedai 

semuanya di kawasan Lembah, Kuala Kangsar

sama-samalah kita berdoa.. 

Previous
Next Post »
12 Komentar untuk "Kuala Kangsar banjir"

Allah.. besarnya dugaanMu ya Allah.. harap2 banjir takk berlarutan lagi.

mudah mudahan banjir kembali surut :) rumah ibu dengan abah kat pahang terputus dah bekalan air sebab pam aie tenggelam :(

saya dulu selallu gak g lembah mkn laksa...

Ya Allah.. sampai mcm ni sekali.. mg cepat2lah surut n kembali keadaan asal..

Ya allah..moga-moga air cepat surut

Teruk juga kan banjir skrg.. Kitorang ni nak balik kampung dah boleh.. Tak ada jalan keluar masuk lagi dah.. Semua dah tenggelam..

allahuakhbar, teruk kan banjir kali ni
moga cepatlah air surut

teruk kan banjir kali ni.tempat yg tak biasa kena banjir pun kena..semoga Allah permudahkan urusan semua mangsa

ni banjir besar bnyk kwsan dh tenggelam moga cepat2 surut la air banjir ni ye

dah lama tak singgah situ sebab dah jarang balik kampung. tapi sayuuuu je tengok kawasan tu. rumah2 org kg yg tepi sungai tu pun terjejas sama kan

Teruk jugak banjir kat perak. Umah opeah saya kat kg gajah air naik sampai pinggang.

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF