Melawat Kawasan !!

alhamdulillah dah selamat sampai ke Kuale Kangsior.. cik abe saja bawa pusing ke arah menara jam.. kendian nyiggah nengok air banjir..

alhamdulillah.. air dah surut sikit.. surut-surut pon kedai makan dekat lembah tu sekali tengok memang tak nampak kerusi meja pon.. tenggelam sama sekali.. masih banyak deretan kedai yang belum beroperasi.. kedai kain Lim siap buat lelongan kain lagi walaupon dalam keadaan gelap gelita tu.. 

moh le nengok sekeping dua gambar yang sempat dirakamkan tadi.. buat kenangan katanya :’)

laluan ke arena square

 tenggelam sama sekali tempat latihan petanque

 laksa pak ngah di persimpangan jalan berdekatan bulatan jam besar

 laluan ke lembah menghala ke medan selera masih ditutup

pemandangan dari atas jambatan ke sayong. 
resort sungai perak pon tenggelam.. 


Previous
Next Post »
9 Komentar untuk "Melawat Kawasan !!"

abe ciksu orang kuale ye? papa saya pun orang sana jugak. tapi kampung jauhhhhhh dari tempat kena banjir tu.

tapi memang cukup sedih tgk keadaan dekat sana wuuuu

rajin ciksu melawat kaasan. heee. dekat pahang pun air dah surut sikit :D

Ugh.. Sya nampak laksa.. Sedapnya.

terjejas juga ye kawasan kg cik su
moga segalanya dipermudahkan

Air memang lambat surut kali ni.

Alamak, lupa pulak dah komen ke belum! Itulah pasal bila blogwalking merata-rata pada masa yang sama. Lupa sudah! Anggap belum ajelah! Komen bukan kena bayar pun :)

Teruk juga ya banjir kat Perak tu. Saya pernah tengoklah gambar resort kat Sungai Perak yang dinaiki air bah tu. Tak nampak apa dah. Seriau sungguh melihatnya!

dalam jugak banjir kt sini ye..dugaan kali ni agak teruk...

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF