Naik Bas Lagi...

 alhamdulillah.. alhamdulillah.. alhamdulillah.. 
BERJAYA sampai ke Kedah berdua dengan permata hati.. lega ^________°

Allah permudahkan segalanya..
harap-harap masa akan datang pon permata hati behave juga..
senang umi nak balik kampung lagi :’)

sepanjang perjalanan jaga, lena & bf je.. 
nasib juga dapat duduk sebelah dengan adik UNITEN.. perempuan.. boleh buat geng..
siap main cak-cak lagi..
dan-dan tu la nyorongeng..
kemahen kan :D

kejap-kejap kanan


kejap-kejap kiri
maintain lena je


umi pon senang hati layan nengok tivi.. 


Cosmic tetap menjadi pilihan hati
pilih tempat duduk bawah, baru puas hati
yang penting selesa..


elok sampai kampung, tak mo dengan orang.. nak-nak dengan tokwan lagi la takmo..
dengan tok boleh gagah-gagah.. 
tengok muka paklang dengan pakcik terus
huwaaaaaaaaaaaaaaaa :’(

dah mula kenal orang agaknya kan....



Previous
Next Post »
18 Komentar untuk "Naik Bas Lagi..."

Oh... kalau dah menangis bila org lain ambik tu memang dah kenal tu. Eh... cepat cerdiknya:)

Wah Alhamdulillah, bagusnya dia behave. Moga-moga berterusan. Yerlah tu dah mula kenal oranglah tu.

nyorongeng tu ape eh? tak faham huhuh

balik kampung makan knduri ye. heheheh. selamat bercuti di kampung ciksu :)

WAHH BEHAVE..kdg bimbang juga nk jln jauh kn dgn baby kecikk

comelnya...mesti girl ni. cam pakai headband pink je. bulu mata cantik.
kg jauh merasa la naik bas. anak sy dah umur brp baru merasa naik bas....

Wahhh baiknya dia ek...senang umi...hee...

Iyela.. Dah mula kenal org la tu.. Ataupun muka pakcik² tu garang sgt.. Mcm pakcik² Aniq.. Mmg menangis kalau ada diorg kat kampung.. Suka buat muka garang..

seyes su.... akak tak berani bawa baby akak naik bas.. tak penah lagi...tabahnya.... by the way... kedah tang mana... akak pn nak balik kedah cuti krismas ni...

Bravo...akak penah p jauh dgn aqil bdua nek keta smpai Gurun.tu pon jenuh.dok reyau sbb jln jem.keta x gerak

oo balik berdua je ke... nsb baby behave kan..

*alaa ari jumaat ke... saya takda kat umah... hari kamis ni saya dah balik cemor... sue duk kedah sampai bila

insha Allah.. masa bby sng sikit bawa jenjalan nih...

wahhh alhamdulilah moga terusss behave sampai ke besar amin.... saya yg tak pernah lepas lagi naik bus berdua dgn budak tu ihihihi

hehhe pasni tiap2 bulan bleh blk kg huhu gud bb okey...

baby confirm senang bawa jalan
dia kenyang, selesa, confirm nyenyak tidur
yang beso yang pening sikit...hehe

Seronoknya bby behave kn kak..senang bawa jalan..

Tak pernah naik bas dgn baby kecik. Dah kenal org yerp.

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF