Raikan Cinta


Rehan & Akhtar

bulan Disember, bulan mengenyangkan perut dengan nasi kenduri. hahaha.
penyatuan 2 hati
pengantin lelaki sepupu saya sebelah mak 
bertemu jodoh dengan gadis pilihan dari kelantan
selamat pengantin baru semoga berbahagia sehingga hujung nyawa. aamiin :) 

selamat berhujung minggu dari ciksu :) 
ada yang rindu saya tak?? 
maklum le sejak dah ada permata hati ni, saya jarang sangat nak update. bw tu rajin juga. itupon cuma balas komen yang ditinggalkan.. 

bukannya apa pon uols, saya rasa sayang nak lepaskan momen2 indah bersama si kecik.. lama menanti kan :-) 
perasaan itu lain macam sikit.. 
mana2 mommy pon macam tu jugakkan. 

nah la belanja sekeping gambar terbaru. di rumah kenduri. ihik :’)

maklong dengan faradisha
Previous
Next Post »
21 Komentar untuk "Raikan Cinta "

tahniah buat pasangan pengantin
moga berbahagia hingga ke jannah ye

Moga panjang jodoh pasangan baru ni

tahniah..selamat pengantin baru..:)

Cantik pengantin... Tahniah.. Semoga kekal bahagia hgga ke jannah..

Moga pasangan mempelai berbahagia..

wah seronok makan kenduri musim musim cuti ni kan?

tahniahh untuk pasangan mempelai :)

Asslmkm Ciksu.. Bestnya dpt mkn nasi knduri.. Sy ngidam nasi knduri smpai la ni x dpt2 lg.. T___T

smga jodoh mereka hingga ke jannah

Mesti la rindu dgn cerita2 ciksu. Terutamanya tertunggu2 nak tgk anak ciksu, Rania.

ye laa sue, cuti sekolah ni mmg musim org kawin kan...kite la syok makan nasi minyak heheheh...nasi kenduri ni dah le sedap2....

sue makin berseri2 skrang...

tu la...cuti skolah tiap minggu mkn knduri ja keja dia

Selamat Pengantin Baru buat mereka....
Ok....tak pe kasi chance gomol baby hehe....Tetap cantik mcm dulu Cik Sue

Selamat Pengantin Baru buat mereka berdua. Adatlah Ciksu bila ada anak kecil. Momen indah tu kaut banyak-banyak simpan dalam memori. Kalau lepas beranak kecil pun Ciksu banyak masa, itu ada rasa curious sikit *_^

seronkk dpt makan nasi kenduri kawen..hehe

ciksue makin manis n berseri lepas bersalin..:)

biasalah musim cuti sekolah hujung taun ni mmg musim raikan cinta

Cuti skolah ni memang kenduri kawin sana sini.

alhamdulillah..tahniah buat pasangan pengantin,moga berkekalan hingga ke jannah

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF