Tudung kanak-kanak


Raikan Cinta


Rehan & Akhtar

bulan Disember, bulan mengenyangkan perut dengan nasi kenduri. hahaha.
penyatuan 2 hati
pengantin lelaki sepupu saya sebelah mak 
bertemu jodoh dengan gadis pilihan dari kelantan
selamat pengantin baru semoga berbahagia sehingga hujung nyawa. aamiin :) 

selamat berhujung minggu dari ciksu :) 
ada yang rindu saya tak?? 
maklum le sejak dah ada permata hati ni, saya jarang sangat nak update. bw tu rajin juga. itupon cuma balas komen yang ditinggalkan.. 

bukannya apa pon uols, saya rasa sayang nak lepaskan momen2 indah bersama si kecik.. lama menanti kan :-) 
perasaan itu lain macam sikit.. 
mana2 mommy pon macam tu jugakkan. 

nah la belanja sekeping gambar terbaru. di rumah kenduri. ihik :’)

maklong dengan faradisha

21 Comments

  1. tahniah buat pasangan pengantin
    moga berbahagia hingga ke jannah ye

    ReplyDelete
  2. Moga panjang jodoh pasangan baru ni

    ReplyDelete
  3. tahniah..selamat pengantin baru..:)

    ReplyDelete
  4. Cantik pengantin... Tahniah.. Semoga kekal bahagia hgga ke jannah..

    ReplyDelete
  5. Moga pasangan mempelai berbahagia..

    ReplyDelete
  6. wah seronok makan kenduri musim musim cuti ni kan?

    ReplyDelete
  7. tahniahh untuk pasangan mempelai :)

    ReplyDelete
  8. Asslmkm Ciksu.. Bestnya dpt mkn nasi knduri.. Sy ngidam nasi knduri smpai la ni x dpt2 lg.. T___T

    ReplyDelete
  9. smga jodoh mereka hingga ke jannah

    ReplyDelete
  10. Mesti la rindu dgn cerita2 ciksu. Terutamanya tertunggu2 nak tgk anak ciksu, Rania.

    ReplyDelete
  11. ye laa sue, cuti sekolah ni mmg musim org kawin kan...kite la syok makan nasi minyak heheheh...nasi kenduri ni dah le sedap2....

    sue makin berseri2 skrang...

    ReplyDelete
  12. tu la...cuti skolah tiap minggu mkn knduri ja keja dia

    ReplyDelete
  13. Selamat Pengantin Baru buat mereka....
    Ok....tak pe kasi chance gomol baby hehe....Tetap cantik mcm dulu Cik Sue

    ReplyDelete
  14. Selamat Pengantin Baru buat mereka berdua. Adatlah Ciksu bila ada anak kecil. Momen indah tu kaut banyak-banyak simpan dalam memori. Kalau lepas beranak kecil pun Ciksu banyak masa, itu ada rasa curious sikit *_^

    ReplyDelete
  15. seronkk dpt makan nasi kenduri kawen..hehe

    ReplyDelete
  16. ciksue makin manis n berseri lepas bersalin..:)

    biasalah musim cuti sekolah hujung taun ni mmg musim raikan cinta

    ReplyDelete
  17. Cuti skolah ni memang kenduri kawin sana sini.

    ReplyDelete
  18. alhamdulillah..tahniah buat pasangan pengantin,moga berkekalan hingga ke jannah

    ReplyDelete




Ya Tuhanku, berilah aku dari sisi Engkau seorang anak yang baik. Sesungguhnya Engkau Maha Pendengar doa

Allahumma aamiin aamiin aamiin ya Rabbal alamiin