Tuesday Teaser !



~More to come, so please calm~

Previous
Next Post »
21 Komentar untuk "Tuesday Teaser !"

alhamdulillah si comel dah makin besar..
**ciksu baru ni kan akak nyaris-nyaris lagi nak dapat baby tapi terlepas seminggu.
lambat dapat info..
masuk kali ni dah 4 kali
doakan akak yea..insha Allah

Alolololo... comeinya la kaki baby tu... geram tgk..

Ok kita tunggu...tak sabar nak tengok :)

amboi retis betui anak ciksue.sorak2 plak dia ye..mahal betul gambarnya..kena byk sabar nak tgok.hehe

tak sabo nak tgk baby syurga tu :)

nampak sipi sipi je.. hihi.. tak sabaq aih Ros nak tengok,..

anak adalah permata hati kita yang berrumahtangga..

Seronok dah ada anak kan.. Especially yg dah lama menunggu.. Rezeki dari Allah.. :)

baru teaser dah nampak cutenye...cepat sue tunjuk full version...mesti super debomb pic...rugi tak kanvaskan semua pic lawo nieh....

cutenye gambar tu..tak sabar akak nak tengok

alahaii... comelnyaa.. nak tgk lagii

comelnya...baru tengok teaser ni

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF