Kesan jika terlebih minum air ibu kunyit


kesannya cepat kering darah/ menopouse

bunda juga ada berkongsi pasai petua minum air ibu kunyit ni. macam saya hari tu, just minum air kunyit tu semata. tapi bunda ada sarankan supaya air ibu kunyit tu dicampur dengan air asam jawa. 

apa rasanya ! 

sendiri kena buat kendian rasa oke. INGAT !! MINUM SEMASA DALAM TEMPOH BERPANTANG DAN JANGAN MINUM LEBIH DARIPADA 3 HARI 



Previous
Next Post »
13 Komentar untuk "Kesan jika terlebih minum air ibu kunyit"

Camne rasa tu?? emm, macam tk lalu je nak telan..hihi:)

Pernah dgr org kata boleh minum luar waktu pantang, tp bukan selalu.. Minum dlm seminggu sekali je.. X silap ada mak cik Indon bg tau petua org sana mcm tu utk awet muda..

Sendiri x pernah minum. kecik2 dulu ada jufak tgk bonda & kakak2 minum masa dlm pantang. MIL ada nak buatkan tp diri x sanggup minum. cuma minum jus lempuyang je.

Owhhh...baru tau pasal tu. TApi saya minum tak campur apa pon. Air kunyit semata ☺

Takyah rasa sendir pun dah bolehe imagine la rase dia tu. Haiyoo.

oh itu kesannya.. Ros tak pernah minumm

Tak tahu nak kata apa sebab tak pernah minum pun Ciksu. Kalau suruh bayangkan memang lagilah tak mahu minum :)

mcm tak lalu je nk telan hihihi ;p

saya pernah minum sekali je nenek saya buatkan..ok jek..hjehehe

nak minum 3 hari pun rasa azab. kalau lebih tatau lah hihihihi

Betul ke minum air kunyit bileh menopaus?fakta benar ke?

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF