Melawat Kawasan Banjir Part 2

saya balik ke kuala hari selasa lepas. masa tu air dah surut sikit. nak tengok gambar boleh klik SINI berbanding masa mula-mula air naik hari tu. boleh klik SINI untuk tengok perbezaannya.

 petang tadi sempat juga pusing-pusing tengok suasana di lembah, kuala kangsar. untuk makluman, area kuala kangsar ni besar. banjir berlaku hanya di kawasan lembah dan sayong. hanya beberapa rumah yang terlibat di kawasan sayong. 

ini gambar yang terbaru..

 kawasan arena square, lembah, kuala kangsar
sebelum kejadian banjir memang ada karnival jualan sakan di sini
ada yang sempat diselamatkan tapi ada juga tak sempat diselamatkan

ni kawasan lembah bersebelahan medan selera lembah. sapa pernah singgah pekena laksa tahu lah.. 

sama sama lah kita bermuhasabah diri dan sentiasa ingatkan diri untuk lebih mendekatkan diri dengan Dia. semua yang terjadi pasti ada sebab dan pasti juga ada hikmah. bersangka baik lah pada Dia. Sesungguhnya hanya Allah Maha Mengetahui..



Previous
Next Post »
8 Komentar untuk "Melawat Kawasan Banjir Part 2 "

kesian tengok keadaan mangsa mangsa banjir.semoga allah permudahkan urusan mereka :D

jenuh juga nak membersihkan sisa2 banjir ni nantikan..bertabahlah

simpati dengan mereka yang terlibat

kalau sebut lembah mesti orang ingat lembah belakang dapur tu kan. orang kuala tau la lembah tu kat mana hihihi

Petang td kami turun ke sg galah lawat penempatan mangsa banjir.dengar citer dr mangsa banjir blom surut lg area kg gajah. s

Amik masa jugak nak membersihkan sisa2 banjir ni.

Pasca banjir ni lagi terharu tengok keadaan tempat yang kena banjir. Moga dengan semangat gotong-royong, dapatlah tempat-tempat terbabit dipulihkan secepat mungkin.

jenuh gak nk membersihkan ni ye dgn selut lumpurnya...

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF