Minyak Sejuta Rahsia Anugerah

dapat sampel minyak sejuta rahsia anugerah masa pergi mom & baby expo di pwtc hari ahad lepas. 

balik malam tu terus guna minyak sejuta rahsia anugerah.. kan pernah bagitau dalam entry lepas , yang pergelangan tangan saya rasa sengal-sengal.. sakit tu tak sangat tapi rasa semacam je.. pergi minta air penawar dah, katanya tak ada apa pon.. tapi tetap rasa sengal-sengal tu.. sangat tak selesa. nak-nak bila nak menggomol anak.. rasa nyut-nyut je.. 

alhamdulillah selepas 3x sapu tempat sakit..
 rasa sengal-sengal tu makin kurang.. makin selesa sekarang :)))))


antara manfaat minyak sejuta rahsia anugerah 


selain minyak sejuta rahsia anugerah, dapat juga sample losyen sejuta rahsia dan pencuci muka anugerah.. 


harga untuk sebotol minyak sejuta rahsia anugerah RM46 
lepas ni boleh la beli lagi.. 
macam serasi je ni.. 

JANGAN DILANGKAH YE.. SIMPAN DI TEMPAT YANG TINGGI 



Previous
Next Post »
15 Komentar untuk "Minyak Sejuta Rahsia Anugerah"

nani pun suka guna produk anugerah ni :D

berkongsi ... nnti bole cuba kalo jumpa

Wah.. menarik minyak ni. Boleh dicari ni.. baik kalau ada anak2 kecil..kita pun selalu sakit2 badan

best kan kalau pergi expo.boleh dapat sample free.

Produk Anugerah ni 'wangi'.. Myra suka :D

wahhh bestnya bila dapat produk yg sesuai dengan kita. mesti minyak ni ada bacaan dibacakan kan? tak boleh langkah tu

Tak pernah Cuba.to produk anugerah ni semua berlandaskan DOA n ayat Quran..tu yg bagus tu!

penah try yg minyak losyen dia tu tapi lebih rasi dgn krim panas mustajab tu je..

Sya dulu pakai minyak wangi dia..pakai losyen juga.. tp x habis pun pakai...

Dah pernah beli.. Memang best.. Ros selalu sapu time senggugut dulu..

wah bagus produk ni..boleh la beli nanti

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF