Tudung kanak-kanak


Mom & Baby Expo 2015 PWTC

Jom pergi, nak ! 
mana tau kot-kot berselisih bahu nanti ke kan kat sana. Hihihi 

Jumpa di sana.. 
in shaa Allah :) 


15 Comments

  1. Dah lama sy 'pencen' pgi ke ekspo bby..sbb bby2 yg ada semua dah 'tua' haha

    ReplyDelete
  2. jom jom..nak beli pampers..huuhu

    ReplyDelete
  3. semangat ciksu nak pergi ni. hehehe :D

    ReplyDelete
  4. Best pergi tempat ramai baby. Seronok dpt tengok barang-barang comel, baby comel...

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum kak, hmm tak dapat la nak pergi. suami sheila tak suka tempat yang crowded ni. hehehhe

    ReplyDelete
  6. bila dah jadi mak mak ni memang semangat sangat nak pegi expo gini kan ekekekekeke

    ReplyDelete
  7. selamat membeli belah ciksu. hihihi

    ReplyDelete
  8. Mmg tak pergi lah.. X sngup nk hdp org ramai2 cmtu..

    ReplyDelete

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)