Mom & Baby Expo 2015 PWTC

Jom pergi, nak ! 
mana tau kot-kot berselisih bahu nanti ke kan kat sana. Hihihi 

Jumpa di sana.. 
in shaa Allah :) 


Previous
Next Post »
15 Komentar untuk "Mom & Baby Expo 2015 PWTC "

Dah lama sy 'pencen' pgi ke ekspo bby..sbb bby2 yg ada semua dah 'tua' haha

jom jom..nak beli pampers..huuhu

semangat ciksu nak pergi ni. hehehe :D

Best pergi tempat ramai baby. Seronok dpt tengok barang-barang comel, baby comel...

Assalamualaikum kak, hmm tak dapat la nak pergi. suami sheila tak suka tempat yang crowded ni. hehehhe

bila dah jadi mak mak ni memang semangat sangat nak pegi expo gini kan ekekekekeke

selamat membeli belah ciksu. hihihi

Mmg tak pergi lah.. X sngup nk hdp org ramai2 cmtu..

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF