Damia, Rania & Ciksu

hari ni bawa anak bertuah berjalan ke rumah tok dan opah nun di Kajang.
setelah 6 bulan tidak bertentang mata.. rindu nak jumpa Damia :)

opah buka je pintu, Mia dah tunggu. alahai, rindu ciksu ye. yang bestnya boleh kami tersama baju pulak. pink colour >_< last jumpa Damia masa tok dan opah datang melawat ciksu masa dalam tempoh berpantang tahun lepas..


rindunya ciksu dengan Mia. begitu juga rindu Mia dengan ciksu kan. memanjang nak duduk di atas riba. nasib Rania tak pandai jeles lagi ;’)


suruh makan nasi dulu tak nak. nak tunggu ciksu. nak makan sesama. sanggup tunggu ciksu susukan Rania dulu.


Damia dan Rania :) tahun ni Damia dah 4 tahun. Rania pulak baru 6 bulan.


semoga kedua-duanya membesar sebagai anak yang solehah, rajin solat, berjaya di dunia dan akhirat. aamiin :D

*****
 6bulan

RANIA DAH PANDAI MEMILIH ORANG. PALING SUKA DENGAN ORANG PEREMPUAN. SESAPA AMBIL PON TAK KISAH. ASALKAN PEREMPUAN.

KALAU LELAKI YANG ACAH SUA TANGAN NAK DUKUNG COMFIRM RANIA PUSINGKAN MUKANYA. TERMASUK DENGAN CIK ABE SENDIRI. INI IKUT MOOD RANIA. JAP NAK JAP TAK NAK DENGAN AYAH DIA. DENGAN TOK HASROL TADI MEMANG TAK MO LANGSUNG. NAMPAK TOK HASRUL DEKAT JE TERUS NANGIS :’(

TAPI BILA MAIN DENGAN KAK MIA DAN ABANG AIRIL OK PULAK.


Previous
Next Post »
14 Komentar untuk "Damia, Rania & Ciksu "

nmpk damia ni rapat betul dengan ciksue ya..tggu rania besar sikit bolehlah geng dengan kak damia.

insyaAllah nt mesti Rania sayang kakak mia dia

comelnya kurang semua
comelnya rania, cakk
ciksu doakan akak yea
insha Allah tahun ni :)

salam singgah ciksu..
skjap je rania dah besar..

ooo dah memilih orang yer.. tapi bagus jugak , nak gegirl je yer.. hihihi

nnt leh jadi geng gan damia.. sama2 gugirl..hehe

Macam tu la perasaan bila ada anak buah kan...nakal macam mana pun bila tak ada depan mata rindu kemain lagi..hihihi

seronokla rania nanti dah besar sikit pasti akan jadi geng dengan kak mia tu... bolehla ke kajang snetiasa nanti

sama plak nama nye dgn ank ciksue ye.....

Mula-mula baca pasak tok tu, terfikir. Damia tu sape plak. Anak tok ke? Nape muda sgt. Pastu bila kerah sikit otak saya ni baru la ingat balik, pasal tok yg muda tu. Yang bercuti kat langkawi tu kan.

Rania dah pandai pilih org ye. Cerdik ni esok. Luth umur 6 bulan tak pandai pilih lagi. Bila masuk setahun baru mula takut ke orang.

oh..namanya rania ye Ciksu..
sedap =)

nti Rania dah besar mesti jeles tgk Mia rapat dgn ummi dia =)

nanti boleh geng lah rania dgn kakak damia..

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF