Jalan-jalan ke Taman Tasik Titiwangsa

Kl cuti empat hari tapi kami tak ke mana-mana pon.. pusing-pusing area sini jugak gayanya.. ngukur jalan ke taman cuci mata (*_°)

hari ni ke Taman Tasik Titiwangsa..
sesaja berjalan kaki sesambil menghirup udara yang tak berapa nak segar sangat tu :) 

penuh dengan orang sesaja..  
ada pulak macam-macam aktiviti yang boleh dibuat di sini..
ada yang berjogging..
ada yang berbasikal.. basikal kalau tak ada jangan risau, boleh je sewa di sini.. katanya sejam RM10.. haaaa, ambik ngko.. pastu kayuh le sampai lenguh kaki. ihik (@_@)
nak main roller blade pon boleh.. 

kami laki bini cuma datang regang kaki sesambil tolak stroller aje..
cukup se’round’ berjalan singgah pekena sate ikan..
"sedapppp baq hang.."
sate ikan yang beli tadi tak liat macam makan sate ikan di Taman Tasik Datuk Keramat.. 


sama naik kesemuanya.. 
tak kira yang dewasa atau kanak-kanak.. 
apa yang penting kita
njoyyyyyyyy (^_^)


sebelum balik singgah makan di Sani Char Ko Teow.. 
isi perut sesiap.. nasib le anak bertuah okje.. senyum renyih je.. 




Previous
Next Post »
17 Komentar untuk "Jalan-jalan ke Taman Tasik Titiwangsa "

Ohh lepak2 bawak baby tgok persekitaran taman tasik best jugak..pekena sate ikan, charkoteaw lagi,perfect!

pegi sana jugak untuk jogging, tak ketemu pulak kita

syokla jalan-jalan kalau baby jenis mudah diuruskan..
kami pun tak ke mana-mana. banyak kerja, lagi jalan-jalan di sekitar ni je

Bestnya org kl cuti 4 ari....

baru lah dapat melepak kat luar kalau cuti kan... sebagai wakil rakyat kalau saya cuti saya akan melawat2 kawasan... Ikea, BB Plaza, Pavillion, Sunway Piramid hahahahaha....

seronoklah sikecil makan angin

Oh, tak tau plak ada org jual2 kat TTT ni.

masa bujang2 dulu tahun 98-99 rajin la akak ke sini berjongging dihujung minggu...hai lama sungguh dah tak pegi tasik titiwangsa nih..hehehe

bagus sikecik tu ye..duduk diam2 bila dibawa berjalan

Pergi hjung mggu lpas rmai sgt org... Jadi ronda2 je..

klu jln2 org ramai sgt pon tak syok ye..

janji dapat keluar tengok dunia kan dari terperap dekat rumah hari2 hihi

owh..dulu ni tempat lepak sya dgn kawan2 masa bujang..hehe

Masa duk Kl dulu, ni la tempat yg Ros dok p dgn housemate di hujung minggu, kalau tak balik Kedah..

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF