Jalan-jalan naik bas..

selamat bekerja bagi yang bekerja..
kami nak balik kampung..
jom.. 


doakan semoga kami selamat sampai ke destinasi dengan selamat.. 
aamiin 
Previous
Next Post »
20 Komentar untuk "Jalan-jalan naik bas.. "

wahhh.ciksu balik kampung ^^ semoga selamat sampai ye. ehh blog dah bertukar wajah. hehehe ^^

semoga selamat sampai..pergi dan balik

LAA sue cuti ke ni ...amboi2 cina raya die yg cuti awal nie....ni buat akak jeles nie heheheeh...

selamat bercuti sue...hati2 naik bas tau...si kecik pun naik bas gak ke tu...ok tak die.... akak dah lame tak naik bas ekpress..last mase zaman study2 kat uitm dulu balik dari shah ke johor johor ke shah alam....mase tu kat pudu laaa..pudu pun buruk mase tu heheeheheh

Moga selamat pergi dan balik. Si comel tu mesti lenalah sepanjang jalan.

wah.. dah balik kg ye ciksu.. smoga smpi dgn selamat.

Selamat pergi dan balik ya :)

moga selamat sampai ciksu dan baby.

cantiknya blog dia. segar bugar ceria gitewwwww

Seronoknya balik kmpg ciksue..have a save journey!

Eh, rumah ciksu dah berudah sikit. Ciksu, selamat pergi dan kembali.

slmt bercuti di kampung! rindu nye kedah ;)

jelessnya... hihi.
dah sampai kampung la ni kan. Alhamdulillah...

lma x dtg sini.. dh berubh wajh blog ni.. cntik...

Dah selamat sampai pun. Alhamdulillah

syok kan dpt blk kg awal aritu hihi

Bestnya balik kampung. Kampung kita kat KL jer.

alhamdulillah semuanya selamat...

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF