Pot Pet Pot Pet..

Salam jumaat.. 
al-fatihah.. 
seluruh rakyat malaysia sedia maklum kan.. 

tetiba je kan ciksu hangpa ni hilang dari radar dua tiga hari.. bukan saje menghilangkan diri tapi keadaan tidak mengizinkan untuk ciksu pot pet pot pet di sini.. 

selesai isu air, anak bertuah diserang selsema pada 11 & 12hb lepas.. 
alhamdulillah, tak demam.. cuma selsema.. sehari selepas diberi makan solid food ..
hari ni dah baik.. suka lettew dok  berjerit sakan :) 

setakat ni dah 2x saya handle anak kena selsema..
memang mencabar jiwa raga.. nak-nak diwaktu malam.. 2 malam berturut jaga menangis jam 3:15 pagi.. syahdu sungguh le pepagi tu melayannya..
kali pertama selepas kena inject 3 serangkai masa umur 2 bulan.. 

ada masa terluang nanti boleh la ciksu kongsi pa pe yang boleh dikongsi :)
sekarang ni musim panas.. rata-rata ada yang demam dan selsema.. jaga diri.. 
daaaa.. 

sebelum tu, mari kita layan lagu dari Dato’ Siti.. penyanyi kesayangan ciksu ni haaa (-_-) 
sayu.. sebak.. 


video

al-fatihah 


Previous
Next Post »
15 Komentar untuk "Pot Pet Pot Pet.."

menjaga anak yang kurang sihat mmg mencabar kesabaran.. semoga si kecik cepat sembuh..

alahai sian bby ciksu.. smoga cpat2 sihat ye !.

sibuk dengan anak tak sihat ye ciksue..semoga baby cepat sembuh..baby mmg biasa kena selsema..dah ok kan..dh mkn solid food pun.yey dah besar dh dia!

Mmg mncabar kalau anak kurang sihat ni.. mama pun jd stress. Haha

Baby mmg biasa kena selsema..demam pun biasa..cuma tak biasa kalau demam teruk..yv penting Kat rumah kena ada termometer (eh,betul ke) utk cek suhu anak..seronok dia dah makan ye.. bambam la lepas ni..

Do you mind if I quote a couple of your articles as long as I provide credit and sources back to your webpage?
My blog site is in the exact same area of interest as yours and my
users would certainly benefit from a lot of the information you present here.
Please let me know if this okay with you. Thanks a lot!

http://stpetenoise.blogspot.com/2014/12/desain-kamar-mandi-minimalis.html

My web-site: resep masakan 7

Moga anak Ciksu kembali sihat...
Al fatihah.. Ros pun sebak dan sedih sangat masa dapat berita tu

tu dugaan la cik su..sabar ye,bila ankbesar nt dugaan lain pula menanti..

mmg sedey bila kehilangan ulama' tersohor..TGNA pemimpin yg dikasihi semua lapisan masyarakat.Moga tenang disana.

sama la uwais dah tiga minggu sesema batuk on off. kesian sungguh. ubat madu segala ape dah buat huuuu

baru tengok video tu. sebakkkkk T.T

Doa saya, sewaktu saya taip comment ni, puteri CikSu dah sihat.

Al-fatehah....sy pon bru baik batuk n selsema...skrg mmng tgh musim kn

Ehehe...dah sihat da kan puteri Rania tu?Farhan hari tu pun demam..merengek je kerjanya.tapi layankam je la.

Memang sedih sgt tgk video tu.

Anak klo tak sihat memang kita susah hati. Selsema plak tu. Memang tak selesa dibuatnya.

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF