Merenung Masa Depan :)

kejadian petang tadi. tengah main2 dengan umi pastu menghilangkan diri..
menyelitkan diri yang kecil molek dicelah kabinet dan sofa. 

"merenung masa depan ke saiyang.."

atau 

"nak ajak umi pergi taman.."


kendian dok tepuk2 jeriji tingkap tu.. sambil pot pet pot pet.. 


bila panggil nama RANIA terus toleh.. bijak.. bijak :) 

As salamualaikum... 


Rania happy sebab Rania dah boleh duduk... yeay >_*

pppstt: cepatnya masa berlalu. lagi nambelashari dah nak masuk 8 bulan..

Previous
Next Post »
26 Komentar untuk "Merenung Masa Depan :) "

amboi, sopan btul duduknya..
mesti dia ada tgk apa2 yg menarik kt luar tu..
bebudk kn byk imaginasi, semua bnda nk teroka :)

wah rania dah boleh duduk ye..mmg la ni sat ja masa jalan ciksue,tak terkejar rasanya nak buat itu ini,tengok2 anak dah besar

Hi rania..sebut nama awak ni teringat sgt kat anak sedara nama rania.. comel sgt.. ;)

Sekejap je rasa dah besar Rania ha, comel je da duduk :D

Salam jumaat. Hee sudah membesar anak mak Rania itu.

alhamdulillah.. dah pandai duduk.. :-)

sat gi dah berlari dah....pastu beradik la Rania...yeaayyyy ada kawan....

ala tomei...tomei ank cik su!
cpt kan dah nak masuk 8bulan..kita semakin tua la!huhu

comelnyaa raniaaa.. geramm.. gigit pipi boleh??

eh eh betul ke Rania tu cepattt nye dah besar rsa nya mcm bb lgiiii...bijak dah dia sekarang ek siap toleh lgi...

rania ni cepat nau membesar nk dekat 8bulan dah..dulu aunty ingat awak dalam pantang lg tauu

kejap je dah 8bulan anakdara ni..ingat lagi dia baru2 dlm pantang..

comelnyeee.... nak ajak mama keluar la tu...bosan ..hihi

wah dah masuk 8 bulan ye
cepat beul masa berlalu

This comment has been removed by a blog administrator. - Hapus

Ya Allah kejapnya masa berjalannnnn. dah besar budak sorang ni. dah boleh duduk pun haaaa

Dah besar dah Rania....cepat betul masa berlalu...
Baru lagi rasanya umi dia ngandungkan dia...

Apa pun semoga Rania membesar sehat dan menjadi anak yang solehah...

olololo tomeynye rania...kemain dok tepi jendela tu yeak...dah pandai le tu sue nak ajak jalan keluar tu heheeheh sonok kan sue layan budak baye2 rania nie.... keletah die buat kite gelak hepi.....lagi2 tgh ligat skrang nieh.....

* su nk mntk tlg cek email..nk address t tlg email kn ek

comel rania..cerdik..tau je umi panggil iye..;)

alahai...comeynya..dh besar dia

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF