Terbaik Bagimu..

Rania sungguh-sungguh tak mo duduk main seperti kebiasaannya..
nak umi duduk sebelah menyebelah aje dengan dia..
letak dalam walker pon tak nak.. 

jangan la dok tinggai, mau ayaq mata berjujuran keluaq..
sedey macam umi nak tinggai dia je gayanya..

bagi makan pon tak habis.. nak habiskan puri mangga semalam pon payah..
pertama kali makan tak habis :(
nak tak nak aje ditelannya.. 

umi nak makan nasi pon bercinta. 
sudahnya tertidur dua beranak ni sampai ke petang.. 

itu kisah semalam..

hari ni..
alhamdulillah.. mood Rania dah oke.. 
dah boleh gelak-gelak, main-main macam biasa..
lega sikit dan berjaya habiskan puri mangga :’)

ini la peel Rania kalau balik dari kampung atau jumpa sesiapa yang tak pernah jumpa.. 

kebetulan kami baru balik dari Melaka..
ada kenduri di sana..
bila dah berjumpa dengan sedara mara maka ramai la yang menghulurkan tangan untuk dukung Rania..
macam biasa dengan orang perempuan atau kanak-kanak Rania akan melayan..
tapi kalau lelaki. maap. tak mo oke. elok sepupu lelaki sua tangan comfirm Rania pusing muka. style sangat kan :D
udah la sepupu lelaki semuanya ada jambang la. misai la. tentu-tentu la Rania memilih. sebab ayahnya tak ada simpan misai atau janggut. ihik:’)
entah Rania macam takut sikit tengok sesiapa yang berjambang atau bermisai tu.. 

sekian untuk luahan hari ini..

jom layan lirik lagu "TERBAIK BAGIMU"..
 tetiba pulak terdengar dalam THR tak sat.. 


Penyanyi: Dato’ Siti Nurhaliza

Rasaku kamu ada
Di setiap sedih juga senangku
Rasanya kamu sudah
Menjadi bintang terang hidupku

Masih kurang rasaku
Mencintai hatimu
Ingin aku jadi terbaik bagimu

Masih kurangkah aku
Menyayangi hatimu
Mahu aku mengganti setiap sukarmu
Dengan tenang

Rasaku, kamu ada
Di saat senyum juga tangisku
Rasanya, kamu sudah
Jadi yang terbaik bagi aku

Masih kurang rasaku
Mencintai hatimu
Ingin aku jadi terbaik bagimu

Masih kurangkah aku
Menyayangi hatimu
Mahu aku mengganti setiap sukarmu
 oh.. oh..

Masih kurang rasaku
Mencintai hatimu
Ingin aku jadi terbaik bagimu

Masih kurangkah aku
Menyayangi hatimu
Mahu aku mengganti setiap sukarmu
Dengan tenang

Masih kurang rasaku
Mencintai hatimu
Ingin aku jadi terbaik bagimu
Dengan tenang

Previous
Next Post »
23 Komentar untuk "Terbaik Bagimu.."

apa nama penuh anak cik sue, byknya sy tertinggal..

Rania dh tumbuh gigi ke blom? sometime baby hilang selera bila nk tumbuh gigi.Kalo adik dulu..minum susu pun tak berapa nk bila gigi nk tumbuh.
cik su ni minat sungguh dgn dato siti..

biasalah tu cik su ank nak membesar nak beralih bulan..akak pun suka lagu datuk ct tu..hehe

awat moody ja rania?tak friendly langsung tau.hehe..biasalah ciksue baby mmg camtu.ada Jenis org yg dia takutkan.nti peel tu berubah2 tau.sat nak kt orang,sat tak nak..tp solehah betul la rania ni tau.org laki dia tak mau,haha..

rania moody sbb xjumpa lelaki idaman ne..hehehe


feveret eca lagu ne :)

rania dah pandai memilih org ye!
*amboi ciksu tetiba layan lagu hihihi

amboiii si tecikk tu pandai memilih na..
Ummi ajaq la ni.hihihi
biaq lps ni Ummi pening layan keletah Rania tau..

~ hug kat Rania skit ;p

rania boleh geng ngan qisya...hehe..kalau berdua dgn die mmg xleh tinggal..nak buat ape pun xleh kene ngadap die je..tp kalau ramai org, hurmm, xingat dh ke maknye..hehe

hahahahaha pesen uwais dlu, takmo dengan perempuan. dengan lelaki ok. agaknya semalam perot dia meragam kot ciksu. tu yg dia tak selesa. budak2 ni memang mcm tu ada hari tu baikkkkk sgt ada harinya subhanallah. Allah je yg tahu huuuu

**kira bagi uwais minum air masak start dia dah makan.

Rania comel lote..buat perangai manja ye..

erm,biasanya mmg gitu la budak-budak bila dah biasa dengan suasana ramai orang.balik rumah berdua jer dengan kita,dia rasa bosan.

Kejap je dah besar. Dah pandai pilih org.

amboi...sedap nya nama...

feel free to visit and follow superbchombi.blogspot.com

Lagu baru Tok Ti ke ni?....Tok Ti semakin cantik dan solid molid...

adeh pandainya rania.. reti takut kat org yer..

mesti dia nampak takut.. hehe
tak pernah dgr lagu siti lg

alahai baby rania
anje anje yea
comelnya tok ti kita ni ^_^

Mmg ada jenis budak kecik cenggitu Cik Sue....tak biasa sebab memanjang duk tengok muka mama jer
. Ada yg jenis peramah ...ikut budaklah kot....

Alahai comelnya Tok Ti masa ni

terbalik perangai rania ni ye
biasanya budak pompuan nak kat org lelaki =)

Rania dah panadi kenal org ye ;) eh kita pon suka la lguuu tu tapi lirik mcm sedih2 skit kan

macam adelya dulu2 jugak,dgn lelaki semua xmo..sekarang dah ok

biasa la bebudak lepas blk dr kg mesti merap sikit nak suh dukung ka apa sbb kat kg orang dok tatang dia kan hehehe

Pemalu dgn lelaki ni Rania. Bagus, elok perangai mcm. Biar sampai besar mcm tu ye.

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF