Alhamdulillah. Dah boleh balik !

Alhamdulillah. lega rasanya. hampir lima hari dok ulang alik ke hospital. akhirnya, ayah Rania dah boleh balik. jam 3 petang tadi discharge. 

yeay ! yeay ! 
Rania lah orang yang palinggggg happy sebab ayah dah boleh balik. boleh nampak kegembiraan seorang anak bila dapat tahu ayahnya dah sihat seperti biasa. lega hati umi bila nengok Rania dah mula main main sendiri, mau dengan tokwan dan tak ada nak nangis nangis lagi :) 


 selama ayah warded Rania asyik moody aje. bertabah umi melayan kerenah Rania. hanya Allah yang tahu sendu dihati umi.
paling paling mencabar masa malam ketiga.
 Allah Hu Akhbar ! sampai umi pon menitis air mata. risau sesuatu terjadi pada ayah Rania. orang tua tua kata, anak anak kecil ni ada ’deria’ istimewa. tapi seorang isteri tetap mendoakan semoga semuanya kembali pulih seperti sedia kala. 

alhamdulillah B-)

masa pergi jemput cik abe tadi, lagi 2 orang pesakit warded di wad yang sama. demam denggi juga. sebelum ni cik abe berdua aje dengan Firdaus. Firdaus mengalami masalah kemurungan. so, agak lama juga kena warded untuk pemantauan doktor. 
sama sama lah kita doakan buat mereka. semoga cepat sembuh.. aamiin 

Previous
Next Post »
15 Komentar untuk "Alhamdulillah. Dah boleh balik ! "

paham sgt perasaan ciksu..risau sgt suami xsihat kan sebab mungkin ciksu tak biasa..

alhamdulillah dah leh balik..moga terus sihat..banyak2 minum air..jaga2 kebersihan sekitar rumah..

Alhamdulillah...berhari2 dok tunggu update ciksu pasal ni

Salam sis..memang risau bila org yg kita sayangi sakit kan.. doakan yg terbaik...

kan sama lah saya bila anak macam lain macam mula lah susah hati. duk doa jela dalam hati macam2 ;((((

Alhamdulillah ciksue.semoga dipermudahkan

Alhamdulillah..
Masa husband Ros masuk ward dulu pun, risau dan sedih sangat.. Minta dijauhkanlah...

alhamdulillah dah boleh balik.. cabarankan klu kena denggi ni ....

Rania pon rindu kt ayah dia kan.. ;) Alhamdulillah dh sihat

Alhamdulillah.....semoga lebih sihat

Ujian buat cikSu sekeluarga..
InsyaaAllah mudah2an takdak apa2.

biasalah rania pun terasa ayahnya tiada kat rumah tu yg moody je kot

Kalau suami sakit, memang susah hati dibuatnya. Yalah, dialah tonggak keluarga. Rasa macam patah sayap aje kalau takda suami tersayang. Anak kecil macam Rania ni memang ada sixth sense. Apalagi bila melibatkan orang-orang yang pertama dikenalinya dalam dunia ni.

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF