Pelangi

dah lama rasanya tak tengok pelangi secara live. 
selalunya pelangi muncul selepas hujan seketika. kan !

semalam,


dapat gambar pelangi ni daripada member. dia duduk di pulau pinang nun haaa. kebetulan rumah dia mengadap ke jambatan pulau pinang. so, dapat la tengok kejadian pelangi nan indah ni. itupon, katanya kaki pelangi nun di seberang perai. 

pppsstt: baru balik dari perak, so, macam biasa la peel Rania. sedia maklum. makin banyak akal. nak2 lagi 8 hari dah nak masuk 8 bulan. alhamdulillah :) 


Previous
Next Post »
19 Komentar untuk "Pelangi "

amboi berjalan saja Rania ya.. good girl la dia ... dah nak masuk 8 bulan kejap je ya..

cantik... lama dh zaza xtnmpk pelangi. * singgah klik tabung ;)

pelangi memang cantik.lagi pulak sudah kan nak nampak..

budak makin besar biasalah.akalnya seiring usia ciksue.hehe

mmg cantik pelangi..
dulu2 tgk pelangi takut sbb org tua2 cakap jgn tuding jari arah pelangi nti jari kudung.hahahaha

**pandai Rania..xpe Ranis buat je peel umi x kisah aihh,jji Rania sihat mbesar ye x umi?hehehe

kiss skit tuk Rania..muahhh

akak pun dah lame tak tgk pelangi....teringat mitos tak kasi tunjuk pelangi takut tangan kudung heheehe dulu kecik2 cukup takut nak tunjuk pelangikan sue.....

yeay tak lama lagi rania dah nak stahun plak...cepat betul mase belalu kan sue......

tuh la after ujan siang baru nmpk..tp xselalu kan..selalu nmpk pun time tgh drive..so xleh nak menghayati sgt..hehe

Haaa, siap la ummu Rania ye. Makin banyak akal ni makin la pening nak layan.

akak pun dah lama tak tengok pelangi
dulu masa ada arwah mak selalu jumpa pelangi..masa tu kami seronok bila nampak pelangi..

SubahanAllah!
Cantiknya ciptaan Allah..
Pelangi petang..
Hihihi
IbuAqil dtg jenguk lama x ziarah kwn2.. ;)

MUSIM PANAS NI PUN ADA PELANGI.

biasalah rania dah besar, nanti lagi macam2 ragamnya

pelangi yg dihadirkan selepas hujan mmng cantik...meh la buat entry lgi ttng rania

Betul tu....bunda pun dah lama sangat tak tengok pelangi secara live..

Last zaman sekolah dulu...lama betoi kan?..Rrania dah pandai apa Cik Su?

cantik sgt..
biasalah..makin besar makin pnajang akal

fenomena yang jarang dilihat..
teringat aisyah saya bila dapat tengok pelangi.."cantiknya wana wani"
bila hilang dari pndangan matanya.."ala ilang dah.."

hujung kaki pelangi ada harta karun. gitu la selalu cite dogeng hihihihi

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF