Tolong Doakan buat Ayah Rania

:’( 
minta tolong sesangat..
tolong doakan kesihatan ayah Rania ye..
ayah Rania kena tahan wad sebab demam denggi.. 


Previous
Next Post »
21 Komentar untuk "Tolong Doakan buat Ayah Rania"

salam ciksu moga ayah rania bertambah baik, akak dengar kalau minum jus betik pun bagus untuk demam denggi

laa.. ye ke..

buat sup ketam atau air jus daun betik.. semoga cepat sembuh.. minum air banyak banyak..

kak...saya doakan ayah rania cepat sembuh, kna bagi banyak minum air asotonik kak, cer tanya kawan2 akak, sapa ad stok nutriferon shaklee, memang sangat2 membantu!!

InshaAllah semoga kesihatan suami CikSue dipelihara olehNya...selain ubat doktor, kena bantu dengan makanan tambahan mcm sup ketam tu...

Allah..semoga ayah rania cepat sembuh..amin..

Salam sis...pekabar??
moga ayah Rania cepat sembuh.. bykkan doa..

smga cepat sembuh ek..bnyk kn minum air 100plus pon ok

moga ayah Rania cepat sembuh.kena tahan wad tak?

Demam denggi.. aduh bhaya..akk doakn smoga cepat2 smbuh en.abg ..sabar ye sue...

moga ayah rania cepat baik dari denggi..

Mcm mana dgn sup ketam ? Ok ke.cik sue? Harap ok la ye..

akak doakan moga suami sue cepat sembuh
insha Allah
banyakkan berdoa..
kalau masih ada ibu
insha Allah, doa ibu mustajab..

take care sue n hubby

Moga cepat sembuh ye papa Rania....Sian mama dengan Rania tido sorang sorang kat rumah huhu...

Assalamualaikum ciksu.. Sabar yer. Ros doa dari jauh. Moga ayah Rania cepat sembuh. Macam mana perkembangan hari ni?

Moga segalanya baik2 sahaja. Banyakkan berdoa. :)

Ramai yg tolong doakan ni. InsyaAllah cepat baik nanti ya.. moga ciksu dan rania pun ok je ya.

moga cepat lah sembuh bebetoi ayah rania aminnn

La ni musim kan demam denggi ni..

Apapun semoga dijauhi dari denggi lagi.

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF