Diuji lagi...

Maafkan saya ye kengkawan.. hati ni nak sangat aktif seperti sebelum ni. banyak komen yang belum dipublish. masih tak dapat membalas jejak kengkawan yang tinggalkan komen.
asalnya saya sudah cuba mencari rentak untuk kembali aktif tapi apakan daya ku untuk melawan kententuan Allah. 

kami diuji lagi. 
nanti2 saya kongsikan dengan uols
in shaa Allah

doakan ye semoga semuanya kembali pulih seperti sediakala.. aamiin 
Previous
Next Post »
20 Komentar untuk "Diuji lagi... "

Sis... banyak sabar... cuba zikir Allahumma Ya Ya Awal Ya Akhir bg menghilangkan masalah kerana Dia Ya Awal yang mendatangkan masalah dan Ya Akhir yang maha mengakhiri masalah tersebut. Selepas solat 40x atau setiap masa....

Semoga Allah SWT merahmati dirimu dan keluargamu dengan kasih-sayangNya dan mengembalikan segala keceriaan dan kegembiraan...

Assalam Ciksue...

Apapun yang berlaku akak doakan semoga semuanya dipermudahkan.

awatnya cik su..moga tabah ye...

salam ciksu, moga semuanya dipermudahkan, amin

Xpe akak. Take yr time. Akan menjadi reader sejati blog akak :)

Xpe akak. Take yr time. Akan menjadi reader sejati blog akak :)

semoga semuanya baik-baik aje.. insyaallah..

Takpelah sis.. slow2 K.. nnti dah betul2 stabil masa tu boleh lah berblog spt biasa..
bersabar ya sis..moga dipermudahkan segala nya...

ciksu rinduuu !
in shaa ALLAH, smoga ciksu sekeluarga dapat menempuh ujian tersebut. Aamiin.

Banyakkan bersabar yer....semoga semuanya baik2 sahaja

sabar yer kak..moga di permudahkan

Eh, apa yang dah berlaku ni Ciksu? Bunyi macam cemas dan gelisah aje. Semoga apa pun ujian yang Allah beri, Ciksu tabah dan diberi kekuatan untuk menghadapinya.

sabar ciksue semoga dipermudahkan

kenapa ni CIksu.. sabar ye.. moga semuanya kuat!

Moga kembali aktif ye....
and semua urusan dipermudahkan.

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF