Dah jumpa !

alhamdullillah ! 

akhirnya jumpa juga. hampir sebulan lebih "mereka" menyembunyikan diri dari pandangan tuan "mereka" ni haaaa. padahal tuan "mereka" yang sembunyikan "mereka" dari pandangan anaknya. hihihi. sudahnya tuan sendiri yang tak tahu mana nak mencarinya lagi. 

uols tahu tak.. memang betullah kata FALSYA  dan Kiera Sakura tak payah cari buat tak tau sudah. cari benda lain, akhirnya benda lain yang dijumpai. 

sudahnya hari nak balik kampung dengan sendirinya boleh terjumpa. hadoi la (: sekali masa dah jumpa tu kan.. saya pon kata la.. "ooo.. kat sini ye. pandai sungguh hampa sembunyi noh. puas aku cari tau.." 

itu pon boleh terjumpa secara tak sengaja juga. kebetulan saya nak ambil baju raya nak bawa balik. nak bagi mak adjust sikit. memang tak terpikir pulak letak di situ. langsung tak teringat beg plastik tu. beg balik kampung dah patlima kali geledah. apa pon tak jumpa. 

ni haaaaa dua beradik kesayangan saya tu.... my bedak and natural lip colour ST. 


elok je duduk dalam beg plastik tu. 


kunci rumah pulak duduk dalam beg baju rania. kebetulan beg tu saya nak bawa balik tinggal di kampung, sekali tarik dah dengar bunyi kunyi. alahai.. punyalah beria dok mencari hari tu. aduhai..

yeay... semuanya dah jumpa. baru la senang hati (;



Previous
Next Post »
15 Komentar untuk "Dah jumpa !"

hehe...selalunya gitulah
beria cari tak jumpa, nanti kalau tak cari...jumpa =)

hahah boleh plak ye...ok la dh jumpa blk

kan..time cari mmg takkan jumpe..sabar je la..

Betul tu.. kalu cari tak jumpa.. tak cari jumpa aje..

Alhamdulillah, jumpa juga akhirnya...

hehehe bendanya ada juga cume xtahu letak mne..hehe

Hahaha..i told u already..kalau x mencarik mesti jumpa punye..hehe

tu sebab klu brg saya lupa letak , saya cool dulu . klu blum solat , pi lah solat . pastu tidur . bangun tidur , insha Allah ada idea nak cari kat mana ...

Saya pon jenis malas nak pk gak kalau somtjing ilang...memang buat tatau je...nanti last2 jumpa jugak..hihi

selamat dijumpai...
risau pun ilang!
alhamdulillah...

alhamdulilah hihihihi

tula kan dah kata benda kalau kita cari mesti tak akan jumpa hihihihi

Haha.. bila dah jumpa ni lega sangat kan.. akak jenis yang kalut dan ada masanya mmg susah hati bila tak jumpa barang.. bila jumpa tu alahai lega sangat

Hahahaha jumpa jugak ek.. Bila cari memang susah nak jumpa!

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF