HALFEST 2015

EKSPO HALAL TERBESAR MALAYSIA


sesiapa yang pernah pergi HALFEST mesti tahu dan ternanti-nanti kan. macam saya lettew. hiks -_-

ada kenangan pergi HALEST. kali pertama pergi tahun 2013. saje je pergi. seronok-seronok. sekali terpandang schedule di board. ohhh tidak !!! saya terlepas peluang untuk ketemu Dato' Siti. huhuhu. melepas.

 walaupon tak dapat jumpa Dato' Siti tapi saya jumpa EPHYRA. entah macam mana, dok pusing pi pusing mai, rasa sana rasa sini. sekali tersinggah di booth Ephyra. dari situlah saya mula kenal EPHYRA. alhamdulillah terus serasi hingga sekarang.

ingat lagi masa tu. saya bertanya dengan kakak yang jaga booth. "saya dah kawin nam tahun tapi belum ada anak. sekarang suami saya minum set biodex. saya tak ambil pon. boleh ke kalau saya nak ambil ephyra ? kakak tu jawab.. " boleh, cuba la dulu mana tau serasi, in shaa Allah awak mengandung nanti.."

selepas sembang dengan cik abe, dapat lampu hijau, dan-dan tu jugak lelaju pergi tekan duit di mesin atm cimb dalam tu. terus pergi beli Ephyra. hewhewhew. 

 tahun 2014 tak berkesempatan nak pergi HALFEST sebab tengah berpantang selepas bersalinkan rania. masa tu HALFEST berlangsung dari 3-7September 2014. rania pon belum sebulan lagi. acaner nak pergi. huhuhu.

tahun 2015 ! tahun ni la kan. hihihi. in shaa Allah, panjang umur sampai la nanti. rania pon dah setahun lebih masa HALFEST 2015 nanti..

jom ramai-ramai kita ke

MINES'S EXHIBITION CENTRE, SERI KEMBANGAN, SELANGOR.

DARI 7-11 OKTOBER 2015 

JAM 11:00 PAGI HINGGA 9:00 MALAM.. 

ps: agak-agak booth ephyra ada tak tahun ni ?

Previous
Next Post »
11 Komentar untuk "HALFEST 2015"

lama lagi ni....hihi...wah cik su pun dah mcm memey suhaiza n kak ina..pengguna ephyra...done klik tesco kat sini

mesti ada tu booth ephyra ciksue..tengah top sekarang ephyra ni.pegi jangan tak pegi..cik rania awak baik kan..sila behave umi nak berhalfest.hehe

pernah pergi tahun lepas... bestt !!

seronok nya lah klu dapat pegi sis.. kami yg jauh ni dok tgk kat TV jer lah..hihi..

tak pernah jejak walau sekali pun.

alasan jauh

ekekekekeke :p

aida x pernah gi :)
selalu dgr aje.
in shaa Allah tahun ni mcm nak ajak mr.asben la.
amik pengalaman :)

alhamdulillah serasi dengan ciksu ye... seronok lah dapat pegi sini,akak tak pernah pegi pun

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF