Lirik Lagu Cinta Pantai Merdeka..

Rindu nak balik Kedah -_-’ sesambil tu dok layan lagu lama.. Cinta Pantai Merdeka.. 
setiap kali naik highway menghala ke Selatan dari jauh sayup2 kelihatan puncak Gunung Jerai.. terasa beratnya nak melangkah.. aduh duh duh.. 


LIRIK LAGU CINTA PANTAI MERDEKA

Telah bertahun lama
Tenggelam arus masa
Di dalam ingatanku
Masih segar terasa

Terkadang aku sama
Mengancur bunga cinta
Keadaan aku memaksa
Kita terpisah jua

Andainya aku berdaya
Kan kucoretkan untukmu
Sebagai kenangan kita
Kan ku buktikan untukmu
Akan aku buktikan

Chorus
Kuukir namamu
Di awan Gunung Jerai
Disaksikan laut daun nyiur melambai
Jauh pandangan permai
Di situ tanjung dawai terkenang peristiwa
Cinta kita terurai

Oh! indahnya peristiwa
Cinta kita di Pantai Merdeka
Oh… oh…

Masih ingatkah oh kekasih
Biarpun kini kau di mana
Namun dengarlah lagu ini
Cinta kita di Pantai Merdeka




Previous
Next Post »
9 Komentar untuk "Lirik Lagu Cinta Pantai Merdeka.. "

Sesiapa yang kebetulan memang ada kenangan manis sesama pasangan di situ maka lagu ini memang kenalah...cantik senikatanya..

suka sangat lagu tu!
anyway cik su, maaf lama tak singgah sini

ohh ciksue rumah kami menghadap gunung jerai..hari2 tengok tau. hehe

rinduuuu kedahhhh tah bila nk mai lgi T__T

baru semalam tnye kt husband. betoi ke yang tu gunung jeraI???? dah bertahun duduk kedah baruuuu nak tau adehh!!!

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF