Pemberian dari insan2 tersayang..

alhamdulillah. terima kasih semua. saya doakan semoga pemberi2 hadiah ini sentiasa dimurahkan rezeki hendakNya. aamiin :) 


avokado mask.
masih belum dipakai. sayang jer nak pakainya. ommmei pulak nengok avokado tu. rania peminat avokado. tak nak makan nasi, tukar bagi cous-cous avokado habis semangkuk ;) eh. tetiba .


crayon. ini dapat hadiah GA. 

alhamdulillah. terima kasih semua. sayam korang ketat2. muah ciked, boleh !!! 

Previous
Next Post »
11 Komentar untuk "Pemberian dari insan2 tersayang.."

terasa diri disayangi kan ciksu.. hihi.. crayon tu tggu rania besar sket nnti leh dia tunjuk skill seni kat dinding umah @ mural.. kikiki..

Tahniah ciksu.. Rezeki berblog kan ;)

Alhamdulillah.. Rezeki buat ciksu.. :)

murah rezeki rania dan uminya..byk hadiah ciksue dapat

tahniah.
bulan ni aida byk join ga.
ntah bertuah ntah tidak hu hu hu...
in shaa Allah :)

Alhamdulillah.... Crayon tu tau nk BG sape, avacado mask tu jgn dibuat cus2 utk rania plak ye....;-)

alhamdulillah..murah rezeki ciksu

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF