Terlupa.. !

uols tahu tak sehingga saat ini saya belum lagi jumpa bedak, natural lip color dan kunci rumah. rasanya dah hampir sebulan lebih.

 asainya nak sembunyikan daripada rania. sebab rania suka benor selongkar beg galas umi dia ni haaa. bila dapat ke rania, suka la nak nyumbat masuk mulut.

sudahnya sampai sekarang umi sendiri cari tak jumpa. hukhukhuk. tak pasti la kalau terlepas pandang. rasanya masih ada dalam rumah ni aje. cuma tak pasti di mana ku simpan. dah puas cari.. ke saya cari tak bersungguh-sungguh ? mmmmm.. ntah la.. dah fenin tau.. aduh. duh. duh.

merata dah cari tapi hampeh. tak jumpa juga. sekarang ni kalau keluar pergi mana-mana memang tak berbedak la ciksu ni haa. sarung tudung instant naifah . sap sap soi siap -_-

nape erk ! memang macam ni ke simpton-simpton selepas bersalin dan jadi mak-mak ni. selalu saya dengar, kan selepas bersalin.. banyak urat-urat yang terputuih. 

sila komen =p


Previous
Next Post »
13 Komentar untuk "Terlupa.. !"

As salam ciksu,
lorr lamanya ilang..cari2 jgn xcari ye..

*bab lpas beranak no komen hihihihi.. tpi adk zaza sndri kemain..siap shawl bagai lagi bila bersiap.

apa nak komen nie.. blum ada pengalaman

yes cik su..macam tu jugak saya
byk barang yg dh hilang tp tau ad kt dlm rumah
selalunya bl dah beli baru, baru jumpa dan tempat yg saya selalu jumpa barang2 saya kat dalam kotak mainan ali dan adik

kejap je camtu..cam ciknaa memula dlu gitu la..selekeh pastu pakai sesimple yg boleh..anak dah besar sikit dah ok..ada masa dh untuk tacap diri sendiri..ada masa kelaut jugak..huhu.

Eeehhh... mana boleh macam tu CikSu
Kena cantik-cantik juga. Agak-agak dah tak jumpa beli ajelah yg baru.

nnt mesti jumpa jugak..tp kene niat nak carik barang lain..kadang bende yg kite mencarik xjumpa..yg xmencarik pulak boleh jumpa..hhahahaah..

kunci umah tuh kan kalau falsya la kompom kene paksa geledah satu umah, carik dalam kete la dek somi..selagi xjumpa selagi tuh somi mencarik..selagi xjumpa selagi tuh takut..takut kene marah..ngeee..

betoi la agaknya tu,akak ni pun kadang2 terlupa kat mana letak barang2 hehehe

Mmg betui la tu.. hakimi pun suka mgemas

hihihi.. adoi kesian ummi.. insyaAllah nnti kemas2 umah utk raya mesti jumpa..

mungkin betul juga ciksue..sy ni pun pelupa..baru anak dua..klu anak 10 camna la.hehe

hahha bio betoi lps besalin boleh mngurangkn daya ingatan kna makan kismis bnyk2 kot bgi igt balik ;p

hahahaha saya selalu guna alasan tu.

masa bersalin urat byk putuih sebab tu selalu lupa hihihihi..

jangan cari.. mesti jumpa. sebab barang ni memamg selalu mcm tu. bila kita cari takde nya nak jumpa. tak cari ada je depan mata

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF