Tobiar Gold

 pernah tengok ! dengar ! atau terbeli produk dari Tobiar Gold ! oke. kalau belum tak mengapa. 

kalau uols nak tau, Tobiar ni mukim saya duduk. terletak dalam Daerah Pendang. hewhewhew. saya sendiri tak pernah masuk ke sini. cuma pernah beli pelam dan jus dari Tobiar Gold sahaja. rasanya saya belum pernah entrykan lagi mengenai kisah Tobiar Gold di sini. sebab masa tu saya belum ada blog. 

kalau uols nak tahu lebih lanjut tentang Tobiar Gold boleh singgah baca review di blog ini tentang kisah jalan-jalan cari makan beliau di ladang Tobiar Gold. sila klik link tu kalau nak tahu lebih info. menarik ! percayalah cakap saya ;)


nak try mempelam chok anan dari tobiar gold. silalah berkunjung ke Tobiar Gold. pelamnya memang terbaikkk. manisssss. 
orang belah kedah comfirm dah penah beli kot. paling saya suka jus pelam Tobiar Gold. sedapppp ! 

Kalau uols ada masuk Rumah Negeri masa MAHA 2014, ada satu sudut khas dari Tobiar Gold ni.

ps: sila sebut "tobiaq" oke =) 



Previous
Next Post »
11 Komentar untuk "Tobiar Gold"

x pernah sampai lagi ke tobiaq gold tu. :) salam ramadhan

tiba tiba macam terasa nak cuba jer...

wah pelam..mmg suka sangat ! tpi tobiar gold belum pernah dgar hehe

belum pernah lagi dengar tobiar gold tu..

1st time tau psl tobiar gold ni...hehe

miraadzlia.blogspot.com

tah penah dengaq lagi..ni pestime akak dengaq...macam best ja nih

cmna sy yg dok Kedah ni pun tak tau..TQ ciksue infonya..nmpk sgt fgail geografi.hahaha

wahhhh nak try la pegi nanti. saje jalan cuci mata kan

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF