Tudung Instant NAIFAH by NeenaAnuar

TUDUNG INSTANT menjadi pilihan saya sejak-sejak dah bergelar umi. boleh dikatakan saya sangatttttttt selesa dan lebih yakin bila sarungkan Tudung Instant. ye la, segala hal nak buat dengan cepat, pantas & terbaik. sian dengan rania nanti tunggu umi bersiap lama sangatttt. bila rania hilang mood, sape yang susah. umiiiii jugakkkan >_<

Sebelum berceghita panjang lebaq, nak tanya uols.. uols pernah dengar, tengok atau beli tudung instant naifah by neenaanuar niiiii tak ? 


 tudung instant naifah 

purchasing yang cantik, simple dan kemas. 

kalau belum meh sini nak bagitau. sebelum tu jemput baca ceghita ceq. macam mana boleh tersuka nak pakai tudung instant naifah ni. 


sebelum "bertemu" dengan tudung instant naifah, boleh dikatakan ke mana2 sahaja semenjak seleepas bersalin, saya lebih selesa dengan Tudung Instant Hitam ni haaa... sampaikan mak saya pon dah "berbunyi".. dah tak ada tudung lain ka nak pakai ? hikhikhik.. nak buat lagu mana, dah suka hat tuuuu. itu yang dok ulang pakai patplohpat kali pon tak pa. lagipon tudung instant hitam tuuuu mak juga yang bagi kannnn masa dalam pantang hari tu :)



sebelum ni saya memang tak ada koleksi tudung instant sebab kurang sesuai dengan bentuk muka saya. kebanyakkan tudung instant ada awning kan. awning pulak keras. awning tu yang menjadi masalah pada saya. huhuhu. tapiiiii bila pakai tudung instant naifah berbezaaaaa sangat sebab soft awning.  tak ada lembut terkelepek tu tapi lembut yang terbentuk. mmmm.. uols boleh bayangkan tak.

 Tudung Instant Naifah ni sangatttttttt sesuai dipakai nak-nak macam saya yang ada anak kecik ni. nak bersiap kena la sepantas yang boleh. lain orang lain caranya. cara saya jenis simple. so, sangattttt sesuai buat saya. cer uols bayangkan dalam masa 3 saat semuanya siap. just sarung, betulkan soft awning kendian adjust labuh tudungnya..


tadaaaaa.. 


nak bawa rania ke taman menan pon senang. tak payah nak tunggu umi belit shawl lelama kan. sap sap soi dah siap. hewhewhew


TUDUNG INSTANT NAIFAH DUSTY PINK


TUDUNG INSTANT NAIFAH HITAM


TUDUNG INSTANT NAIFAH LILAC

apa yang best sangat tudung instant naifah dari NaazneenFaiqah ni.


oke, yang pertama sekali saya tak perlu pakai pin di bawah dagu. saya memang mencari tudung instant yang tak perlu pakai pin sebab kulit saya jenis alergic. bila pakai pin terlalu lama, bila panas atau berpeluh comfirm akan melecet kat tempat pakai pin tu. pernah dulu sampai saya fobia la nak pakai pin tau. sampai satu tahap saya terpaksa jahit kat bawah dagu tu. bayangkan ! tahap tak sukanya saya bila kena pakai pin.


yang keduanya sebab tudung instant naifah tak perlu digosok. haaa, memang nak sangat la pakai tudung yang tak perlu gosok-gosok ni. kata nak cepat dan pantas kan. sesuai la sangat dengan saya ni.


ketiga sebab jenis material yang digunakan untuk tudung instant naifah. kak neen guna material jenis high quality cotton lycra. bila pakai tudung instant naifah ni kan, sungguh saya cakap sejuk, lembut je dan yang paling penting tudung instant naifah tak melekap.


selain potongannya labuh menutupi dada. kalau terdesak boleh je cover time nak bf rania. 

yang paling istimewa mengenai tudung instant naifah ni ialah layer pipingnya yang sangat sweet. lain dari yang lain. boleh dan senang sangat bila nak mecing-mecing dengan baju yang nak dipakai. 

dengan tudung instant naifah ni saya boleh pakai ke mana-mana sahaja tanpa mengira tempat. sangat-sangat selesa dan tak perlu ambil masa yang lama untuk memakainya. kalau abang pos laju mai pon terus sarung je pastu keluar ambil barang. tak payah dok kalut nak cari pin pakai. 


nampak ! nampak ! mudah kan..


so, kalau uols pon nak bergaya dengan tudung instant naifah keluaran naazneen faiqa by neeenaanuar ni, boleh la ke blog kak neen untuk tengok warna lain selain warna-warna di atas. tapiiiiii uols jangan terkezut ye sebab banyak yang dah sold out. kalau yang dah sold out, kak neen memang tak restock dah. walaupon permintaan melonjak-lonjak suruh kak neen restock. memang tak la kak neen nak restock sebab kesemua produk kak neen limited edition. cuma kak neen akan keluarkan tudung dalam perincian yang berbeza. gituuuuuu ^_^


haaa, tu diaaaaa kemahen saya dok canang keistimewaan tudung instant naifah ni kan, so, berapa harga tudung instant naifah ni ??? kesemua tudung instant naifah berharga RM41.90 sahaja ! bagi sesiapa yang beli lebih dari 2 helai akan dapat FREE POSTAGE ! 


menarik kan !! 


SERIUS NAK HABAQ DEKAT UOLS.. SAYA MEMANG DAH JATUH CHENTA DENGAN KESEMUA TUDUNG INSTANT NAIFAH BY NEEENA ANUAR NI =)


tak sabarnya lepas ni nak mecing-mecing pakai tudung dengan rania pulakkk.. hewhewhew




Previous
Next Post »
17 Komentar untuk "Tudung Instant NAIFAH by NeenaAnuar "

skrg ni ble da ada ank, mmg nk yg instant je kn..hihi..cepat. mudah, selamat. :)

SENANG PAKAI TUDUNG INSTANT KAN..:)

ciksue ni promote kemain..skang ni sy dok gila instant shawl plak..tudung instant dh tak beli kot..pakai yg ada ni je.hehe...

cantik & labuh.. pasni takdela pening bila rania tarik2 tudung ye tak.. hehehe..

sy suka pakai tudung yg soft awning :)

cantik,
zaza pun suka yg awning soft mcm tu.. yg keras2 memang xmasuk dek muka hahaha..tpi setakat ni bawal n shawl yg bnyak.. igt nk cari jugak tudung instant ni, senang kalau nk keluar emergency kan hehe..

salam Ramadhan sis..
wah memang senang nak pkai bila instant ni kan..cepat & selesa.. boleh lah akak nak terjah gak web tu..:)

cantik..nampak selesa gitu..

dulu masa baru2 bersalin memang mcm ciksu la nak cari yg segera mudah dan tak payah iron. jimat masa kahkahkah. tapi koi lama saya beralih arah ke bawal balik hihihi

nice.
aida nak terjah blog neen :)
mencari tudung raya...

dok tgk2 gak naifah ni...igt nk beli utk diri sndiri n mak

cantiklah...dah lama tak baca blog neena anuar ni, dah keluar ye tudung dia

lu gitu sifat tdung nya kita pon sukeeee ^_____^
bnyk senang tak yah gosok sng nk di bentuk tak yah pakai pin...

Menarik.Ingatkn jenis lilit2 tadi..

aaauuuww! touching plak baca entry nie... *blushing*

alhamdulillah... thank you so much my dear! very glad that you like collection tudung naifah nie.. insyallah soon Kak Neen akan keluarkan tudung instant lagi.. so keep on follow my blog ya!

Love.. ;)

Alhamdulillah, atas berkat doa kalian yang sentiasa meninggalkan komen di sini.. akhirnya saya diberi kesempatan untuk mengandung setelah 6 tahun menanti. Kini, doakan kandungan saya sihat & sempurna serta dipermudahkan oleh ALLAH SWT untuk melahirkan permata hati yang dinanti. aamiin :)

Terima Kasih Sudah Berkomentar
 
Copyright © 2014 QasehnyaRania - All Rights Reserved
Template By Kuncidunia & Kaizen Template - Support KZN | KSF